  • Data: 2021-04-20 15:41:45
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2021 o 14:29, Cavallino pisze:

    > Wszystko co jest na tej grupie dotyczy sytuacji w Polsce, albo jest NTG.
    > Załóżcie sobie osobną grupę do dywagacji o uk.
    >
    > Ja do żadnego artykułu się nie odnosiłem, tylko do konkretnego tekstu
    > przedpiszcy, który zacytowałem.

    Czyli komentujesz nie na temat i jesteś w błędzie. O ile nie wiem czy są
    ładowarki 1-faz 10kW (choć nie widzę przeciwwskazań i bardzo
    prawdopodobne że są), to przy "tak dużym" przydziale mocy instalacja nie
    musi być 3-fazowa. To że w Polsce jest, to nie znaczy że musi. Skoro w
    UK powszechne są instalacje 1faz 100A, to we Francji mogą również być, w
    DE też, a i w PL mogą się zdarzyć (być może nie ma, ale nie dlatego że
    nie można). To tak samo istotna informacja, jak to, że do zatankowania
    LPG w innych krajach musisz mieć przejściówkę...

    Lukasz