  • Data: 2021-04-21 08:36:29
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s5odk5$leq$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 20-04-2021 o 15:59, J.F. pisze:

    >Piszę o Polsce, to polska grupa.

    No ale jesli Tesla w USA potrafi pobrac 22kW z wallboxa, to czemu w
    Polsce nie mialaby tyle pobrac z 1f.
    O ile oczywiscie ktos ma 100A bezpiecznik na fazie :-)

    >No mam.
    >Widać garaż jest na innej fazie, bo nie strzelało.
    >Aczkolwiek kuchenkę po 22 to się rzadko używa.

    No i o to chodzi, aby umiejetnie rozdzielic.

    >Gniazdo w garażu na innej fazie niż piekarnik i bojler wystarczy.

    Jak najwiekszym obciazeniem jest piekarnik i bojler to owszem.
    A jak masz jeszcze 7kW kuchenke, pralko-suszarke, zmywarke ... to
    wychodzisz z zalozenia, ze po 22-giej sie nie piecze :-)

    J.