  • Data: 2021-04-20 15:59:57
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s5mcun$c2p$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 20-04-2021 o 13:05, Janusz pisze:
    >Nie ma takich, albo mniejsza moc, albo trzy fazy.

    Sprawdzic jak to w USA.
    Tam 3f nie lubia, a Tesla duza moc lubi :-)

    >Nie wiem czy w ogóle tak powinno być to podłączone, żeby na jednej
    >fazie był i piekarnik i gniazdo dla ev.

    Jakos tam musisz rozdzielic na fazy.
    A jesli masz plyte kuchenki 2*3.5kW, piekarnik 3kW, i samochod to sie
    robi problem.
    I pralka, i zelazko, i pogrzewacz wody, i pompe ciepla ...

    Trzeba zonie jasno powiedziec - nie ma pieczenia po 22, auto laduje
    :-)
    No chyba ze odwrotnie - pieczenie glownie po 22, bo tani prad, ale
    lewa strona kuchenki zablokowana :-)

    >Przy tak dużym przydziale mocy instalacja i tak musi być 3 fazowa,
    >więc problem żeby to przepiąć inaczej jest żaden.

    trzy gniazda czy przelacznik ?
    I trzy wato/amperomierze, zeby przelaczac na najmniej obciazona faze
    ... czy automat jakis, ktory przelaczy sam i jeszcze powie samochodowi
    ile moze wziac, aby korkow nie wywalic ? :-)

    J.