  • Data: 2021-04-21 09:36:59
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-04-2021 o 08:36, J.F. pisze:

    > No ale jesli Tesla w USA potrafi pobrac 22kW z wallboxa, to czemu w
    > Polsce nie mialaby tyle pobrac z 1f.

    Bo polskie kable i zabezpieczenia nie są przystosowane do takich obciążeń.

    > O ile oczywiscie ktos ma 100A bezpiecznik na fazie :-)

    I sam sobie odpowiedziałeś.

    > Jak najwiekszym obciazeniem jest piekarnik i bojler to owszem.
    > A jak masz jeszcze 7kW kuchenke, pralko-suszarke, zmywarke ... to
    > wychodzisz z zalozenia, ze po 22-giej sie nie piecze :-)

    Kuchenka jest na 3 fazach, więc obciążenia na jedną są dużo niższe, no a
    po 22 używana jest rzadko, a praktycznie nigdy na pełnej mocy.

    Pralka, zmywarka i bojler są na jednej fazie, ale bojler mam odcinany
    gdy pobór przed nim jest za duży.
    A garaż widać na innej fazie, bo ładowanie działa.