  • Data: 2021-04-21 10:50:48
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s5okmp$qpn$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 21-04-2021 o 08:36, J.F. pisze:

    >Bo polskie kable i zabezpieczenia nie są przystosowane do takich
    >obciążeń.

    >I sam sobie odpowiedziałeś.

    Co nie znaczy, ze sie nie da :-)

    >Kuchenka jest na 3 fazach, więc obciążenia na jedną są dużo niższe,
    >no a po 22 używana jest rzadko, a praktycznie nigdy na pełnej mocy.

    Kuchenki w wiekszosci sa na dwie fazy. Dwa moduly, po 3.5kW/16A.
    Co nawet lepiej, bo na trzeciej mozesz sobie garaz podlaczyc.
    No ale ladujesz w nocy, a nie gotujesz ... to moze inaczej :-)

    >Pralka, zmywarka i bojler są na jednej fazie, ale bojler mam odcinany
    >gdy pobór przed nim jest za duży.

    A moglbys miec bojler 3f ..

    >A garaż widać na innej fazie, bo ładowanie działa.

    To u ciebie - inni moga miec inaczej.
    Kwestia priorytetow - nie pierzemy w nocy, bo pralka halasuje, czy
    pierzemy w nocy - bo prad tani :-)

    J.