  • Data: 2020-07-27 19:51:51
    Temat: Re: Koniec durnych naklejek na szybe?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-27 o 17:09, Uncle Pete pisze:

    > Chyba że w systemie jest adnotacja, że nowy dowód nie został wydany...

    Nie sądzisz chyba, że cepik jest tak mądry, że potrafi wyliczyć kiedy
    się kończy
    miejsce na wpis w dowodzie?
    Może być zarówno sytuacja gdy przeciągniesz każdy przegląd o kilka miesiecy
    i zaoszczędzisz dodatkowy rok a raz kiedyś w służbowym aucie (nie było
    wtedy dostępu do systemu) przegląd zrobili ale diagnosta nie wbił
    pieczątki nikt tego nie zauważył i przybyło dodatkowe miejsce.
    A to już w sierpniu zbliża mi się termin tego auta -pewnie poczekam do
    września, żeby sobie nie robić problemów w wakacje.