    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Date: Sat, 23 Sep 2023 17:07:38 +0200
    <2...@4...net>
    <ucssse$4eb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <18pqkgcdgwq5g$.s5sbn5c06ec5.dlg@40tude.net>
    <ucufac$ati$1$Cav@news.chmurka.net>
    <4junw0vvhhzj$.18fl7iyiridhy.dlg@40tude.net>
    <ud4fb2$93i$1$Cav@news.chmurka.net>
    <12uwp80iz1o0q$.ifge91wbyg8j$.dlg@40tude.net>
    <ud4lsv$p9m$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u...@4...net>
    <ud6cs1$oh2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1a8wxjjomwmim.b2ip9ip7znhz$.dlg@40tude.net>

    W dniu 06-09-2023 o 07:05, Cavallino pisze:

    > Nie - w zeszłym.
    >
    > Był już link na grupie, opisywałem na elektrowozie taką testową trasę,
    > sam brałeś udział w tej dyskusji sklerotyku.
    >
    > W tym roku jeszcze to przede mną.
    > Może za tydzień pojadę.
    >
    > Tym razem już nie za friko, bo czasu mało.

    Pojechałem, wróciłem, udało się z grubsza w planowanym czasie i budżecie
    rzędu kilkuset zł za prąd na całości trasy (3,5 kkm), dzięki wykupionemu
    przed wyjazdem pakietowi z BeCharge.

    Był niestety zonk przy powrocie, bo BeCharge przestał się dogadywać z
    Ionity, więc mieliśmy wybór - albo ładować się na innych stacjach, albo
    drogo (inne posiadane karty uruchamiały ładowarki, no ale cena bez abo
    razy dwa w porównaniu do BeCharge).

    Wybraliśmy tą pierwszą opcję, ale ze 2h w ten sposób straciliśmy, zanim
    wiszące sesje ładowania w BeCharge się anulowały.

    Ale ogólnie - problemu z ładowaniem nie ma, jest za to czasem problem z
    tanim ładowaniem (czyli takim poniżej 2 zł za 1 kWh na ultraszybkiej
    stacji) - coś za coś.

    Na miejscu były i plusy - całe miasteczko (na Krku) to jedna wielka
    strefa płatnego parkowania, a przy ładowarce, za tą samą cenę (w
    przeliczeniu na h) można było się naładować nie płacąc już za parking.