  • Data: 2021-03-10 14:39:40
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-10 o 14:16, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej - czasy "zlotych raczek" powoli odchodza do lamusa, wiec

    Kto wie jak będzie w przyszłości?
    Stawiam na to, że rozwinie się przemysł nastawiony na obsługę tych co
    będą chcieli sami składać sprzęt.

    > serwis w takiej klasie cenowej sprzetu zanika ... i producentowi nie
    > zalezy.
    > Czy Unia cos tu zmieni ... troche sceptyczny jestem ... dzialanie wbrew
    > naturze :-)

    Może nie być alternatywy.
    Coraz to nowe kraje bogacą się i dołączają do grona rozpasanej konsumpcji.
    Planeta może tego nie wytrzymać i trzeba będzie zwolnić niekontrolowane
    tempo rozwoju cywilizacji.

    WM