  • Data: 2021-03-10 14:16:36
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" napisał w wiadomości grup
    g.pl...
    Jest Wed, 10 Mar 2021 12:30:17 +0100, J.F. pisze:

    >Zapewne zalety są takie, że wersja zintegrowana jest łatwiejsza (i
    >tańsza)
    >w produkcji.

    Tansza w produkcji - bo niekoniecznie "latwiejsza", nie cieknie - same
    zalety.

    >Czy jest mniej, czy bardziej trwała - nie mam pojęcia.
    >W każdym razie wolałem mieć możliwość naprawy DIY, gdyby zaszła taka
    >potrzeba.

    Albo ... wybierac towar z dluga gwarancja i niech sie producent martwi

    >Daj spokój, to tylko pralka. Minimum doktoryzacji przy zakupie nie
    >zaszkodzi, ale bez przesady.

    No dokladnie - to tylko pralka.
    Szukac, dzwonic czy ma wymienne lozyska ... a zepsuje sie pompa czy
    programator :-)

    Mam inny przyklad - lodowke kupilem pare lat temu, termostat sie
    zepsul.
    A w miedzyczasie producent zbankrutowal.
    No i jak termostat do lodowki kosztuje 30-50zl, tak do tych modeli
    100-150.

    Termostat zreszta chinski i podobny do tych "innych, zwyklych".

    >Moim marzeniem było używanie jej długo po okresie gwarancyjnym, stąd
    >rozbudowana kwerenda w sklepach. Nie lubię sprzętów jednorazowych.

    Tak czy inaczej - czasy "zlotych raczek" powoli odchodza do lamusa,
    wiec serwis w takiej klasie cenowej sprzetu zanika ... i producentowi
    nie zalezy.
    Czy Unia cos tu zmieni ... troche sceptyczny jestem ... dzialanie
    wbrew naturze :-)

    J.