  • Data: 2021-03-13 01:42:21
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-12, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > To ciekawe, ale czy mają one wszystkie certyfikaty bezpieczeństwa?

    A co to takiego? Chodzi o to, żeby przy odpalaniu system stwierdził, że
    pochodzi z zaufanego źródła? Pewnie żaden nie ma, ale nie należy się tym
    przejmowac, bo są inne sposoby oszacowania ryzyka, użycia takich
    programów. Przy programach narzędziowych jest ono praktycznie zawsze
    niskie, bo używają lub polecają je osoby, które w temacie siedzą i
    potrafią dostrzec podejrzane działania. Jeśli coś wyjdzie, to dowiesz
    się o tym z googla. Istotniesz na co trzeba zwracać uwagę to skąd
    się pobiera programu.

    > Podobno warto co jakiś czas zainstalować system na nowo, by lepiej śmigał.
    > Nie wiem właściwie co będzie lepsze?

    Nie potrafię powiedzieć, bo aż tak głęboko patlogie Windows (zgaduję)
    mnie nie dotykają, ale zasadniczo, jak mam potrzebę migracji to klonuję,

    Jeśli nie masz nikogo w świecie fizycznym, kto byłby obcykany z tematem,
    to gdy będziesz gotowy, zadaj pytanie jak to zrobić na pl.comp.pecet, a
    wielu chętnie Ci pomoże i poprowadzi.

    --
    Marcin