  • Data: 2022-05-15 10:54:27
    Temat: Re: Ładowarki z azotku galu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-15, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > SFX to ściema. Nie ma rynku, poszukaj tego na aliexpressie. A jak coś
    > znajdziesz to popatrz na kable, przecież to jakiś koszmar jest. Moce
    > CPU poszły w dół, ale moce GPU idą w górę.

    E, nie dalej jak miesiąc temu kupiłem 2. Z tym, że ja nie mam ambicji
    na 1kW, 650W mi wystarczyło z dużym marginesem.

    https://www.lazada.sg/products/i2248676667-s12944673
    239.html
    Przy czym kable to faktycznie koszmar, ale za taką cenę i do moich
    zastosowań ujdzie.

    A jak chcesz coś lepszego, to też przecież są:
    https://www.amazon.com/s?k=sfx+1000w
    https://www.amazon.com/SilverStone-Technology-Titani
    um-Capacitors-SX800-LTI-USA/dp/B07N6FB8NC/
    https://images.anandtech.com/doci/12317/silverstone_
    sfxl_sfx_sx800_03.jpg

    --
    Marcin