  • Data: 2009-08-04 14:51:23
    Temat: Re: Laickie pytanie.
    Od: "PcmOL" <...@...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote in message
    news:20090804161635.689931b7.sqeeb@internet.communit
    y...
    Witam.
    Nie bijcie, wytlumaczcie bo mi sie cos zaczyna pieprzyc.
    Jak mam zasilacz 12V 2A (stabilizowany), a w obwodzie opornik
    zastępczy 13,2om i 10W + coś, to zasilacz będzie cały a opornik
    będzie się grzał czy zasilacz sie spali?

    Co chce zrobić?
    No mam w/w zasilacz, chce podłączyć to 'coś' pod ten zasilacz,
    tylko potrzebuje jakoś ograniczyć natężenie prądu w tym obwodzie.

    Po co? Jak połączone coś z opornikiem? Dlaczego zastępczy?