  • Data: 2009-08-04 21:31:11
    Temat: Re: Laickie pytanie.
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce spalić zasilacza a nie mam pewności co osiągne wrzucając
    > 'dwa kable' do miski z wodą ;-)

    Zasilacza nie spalisz tak latwo. Jak sie bedzie mocno grzal to po prostu
    go wylaczysz.

    > Niklowanej blachy nie znalazłem, jakieś elektrody do spawania, ale
    > kształtem nieodpowiednie. Może żyletki?

    Sie rozpuszcza. Zreszta zalezy co bedziesz poddawal elektrolizie. Wode?
    Raczej nie. Dla kazdego roztworu znajdziesz/policzysz opor. Jako
    elektrody dobre sa prety grafitowe z bateryjek. Praktycznie
    niezniszczalne (no chyba, ze robisz elektrolize jakiejs stopionej soli).
    BTW, nie prosciej ci otrzymac wodor przez reakcje glinu z wodorotlenkiem
    sodu?

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.