  • 21. Data: 2009-04-05 20:54:09
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Arni"
    >Wiesz dobrze ze nikt nie
    >ma prawa blokowac innego pojazdu nawet jesli przekracza on dozwolona
    >predkosc.

    Otylką jesteś?

    >A tu ktos miał potrzebe pojechac szybciej i to jego
    >broszka czy zgodnie z przepisami.

    Wiesz, mam nadzieję, że kiedyś ktoś ci przypierdzieli w ten głupi łeb bo
    będzie miał taką potrzebę i to jego broszka czy to zgodne z prawem.

    --
    Kruk@ -\ | Microsoft Office 2000: Koniec monotonii
    }-> epsilon.eu.org |

  • 22. Data: 2009-04-05 20:55:35
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Alti" <a...@g...pl> wrote in message
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu.
    [...]
    > Nosz drodzy koledzy motocykliści, jebnijcie się w te głupie czerepy. Jak
    > chcecie się lansowac 80kmh to zróbcie luki między mniejszymi grupami
    > motocykli tak aby dało się Was wyprzedzić. Jak chcecie na siebie poczekać
    > to nie róbcie parkingu z pasa włączania się do ruchu na drodze
    > ekspresowej.
    > Pewnie poleci parę inwektyw na mój temat ale szkoda że nie słyszeliście co
    > o Was mówiono na CB.

    Sproboj moze jeszcze do Tefauen uwaga, czycus. Uzyskasz pewnosc ze ci
    czoperowcy poleja sie w gacie na Twe dictum i to raczej nie ze strachu.
    Przytulil Cie juz ktos? Wiecej nie napisze, Lesor sie sprawil.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 23. Data: 2009-04-05 20:59:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > Kuczu nie pierdol, co innego jechac sobie 90 bo Ci sie nie spieszy a co
    > innego
    > jak masz 800 kilosów do zrobienia w ta i z powrotem.

    Ale ja w robocie sie glownie spiesze wiec nie rozumiem o czym Ty mi tu...

    > Wiesz dobrze ze nikt nie ma prawa blokowac innego pojazdu nawet jesli przekracza on
    dozwolona
    > predkosc.

    Pojezdzij w moich okolicach tak ze 2 dni. Najlepiej gdy wszyscy
    enerdowscy emeryci przyjada na zakupy. Zrozumiesz wtedy co znaczy
    blokowanie.

    > A kolumna powinna byc podzielona zeby innym jazdy nie utrudniac. To nie
    > jest kwestia parcia na wyprzedzanie bo wtedy mowimy o wyprzedzaniu dla
    > samej zasady. A tu ktos miał potrzebe pojechac szybciej i to jego
    > broszka czy zgodnie z przepisami. Na pewno jezdzcy w zgodzie z
    > przepisami nie byli.

    Szczerze ? Gdy jade sobie w kolumnie, w towarzystwie kilkunastu
    podobnych mi motocyklistow, to mam gleboko w dupie sfrustrowanych
    busiarzy. Generalnie mam wtedy w dupie wszystko i na tym polega wlasnie
    frajda :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 24. Data: 2009-04-05 21:02:51
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu...

    Masz całkowitą rację i koniec. I pewnie będzie Ci dane poczytać tutaj o
    głąbach w białych samochodach dostawczych itp.
    Niestety częśc z naszych kolegów piszących tutaj uważa, że droga należy do
    nich i wszyscy inni muszą się do tego dostosować.

    Mnie również denerwuje po prostu głupie zachowanie innych kierowców na
    drodze i zmuszanie pozostałych uczestników ruchu do okreslonych zachowań.
    Chciałbym widzieć wypowiedzi tych oburzonych, po 200km autostrady z 50
    przypadkami wyprzedzania się "tirów" z 2km/h różnicą prędkości.
    Ciekawe co by pisali wtedy.

> [...]
    > motocykli tak aby dało się Was wyprzedzić. Jak chcecie na siebie poczekać
    > to nie róbcie parkingu z pasa włączania się do ruchu na drodze

    To co piszesz jest tak oczywiste, że nie mam nic do dodania.

    > Pewnie poleci parę inwektyw na mój temat ale szkoda że nie słyszeliście co
    > o Was mówiono na CB.

    Szkoda, że w ten sposó tylko pogłębia się przepaść pomiędzy różnymi
    użytkownikami ruchu drogowego.

    pozdr.
    Mystik

  • 25. Data: 2009-04-05 21:03:31
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Arni"
    >
    > Otylką jesteś?

    nie widze zwiazku

    > Wiesz, mam nadzieję, że kiedyś ktoś ci przypierdzieli w ten głupi łeb bo
    > będzie miał taką potrzebę i to jego broszka czy to zgodne z prawem.

    i nie mam zamiaru odpowiadac na Twoje kretynskie zaczepki, głupi byłes i
    głupi jestes tylko nie wiem czemu z wora mi wylazłes, wracaj tam gdzie
    Twoje miejsce.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2009-04-05 21:03:57
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "rychoo" napisał w wiadomości
    . Wczoraj jechalem
    > puszka , za takimi dwoma na czoprach , na zwyklej drodze pozamiejskiej
    > zwalniali do 50km/h w zakretach - gdzie puszka mozna bylo jechac ponad 100
    > spokojnie, no ale nie od dzis wiadomo ze czoper NIE skreca :)

    jako tako skręcają,gorzej z kierownikiem pewnie było:-)
    miałem taką sytuację z kierownikiem puszki,też puszką jechałem-na prostej
    130,w lekkim łuku 50, i weź dziada wyprzedź....

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 27. Data: 2009-04-05 21:05:00
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 05 Apr 2009 22:49:27 +0200, Arni <a...@n...spam> wrote:

    >Kuczu nie pierdol, co innego jechac sobie 90 bo Ci sie nie spieszy a co
    >innego
    >jak masz 800 kilosów do zrobienia w ta i z powrotem.

    Gdybym miał robotę polegającą na napierdalaniu po 800 km busem i do
    tego jeszcze bym się musiał przy tym spieszyć, to czym prędzej bym ją
    zmienił. Na cokolwiek innego.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 28. Data: 2009-04-05 21:07:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Arni"
    >nie widze zwiazku

    Jej adwokaci IIRC argumentowali, że przecież mogła przekroczyć dozwoloną
    prędkość bo wyprzedzała.

    >i nie mam zamiaru odpowiadac na Twoje kretynskie zaczepki,

    LOL. Ekstrapolację twojej własnej filozofii nazywasz zaczepkami?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ HIGH EXPLOSIVES AND SCHOOL DON'T MIX(Bart
    .\....@e...eu.org.\.\. Simpson on chalkboard in episode 8F03)

  • 29. Data: 2009-04-05 21:07:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Eskimos pisze:

    > Gdybym miał robotę polegającą na napierdalaniu po 800 km busem i do
    > tego jeszcze bym się musiał przy tym spieszyć, to czym prędzej bym ją
    > zmienił. Na cokolwiek innego.

    Albo kupil cruisera i odreagowywal w niedziele jezdzac z kumplami 80 kmh :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 30. Data: 2009-04-05 21:14:23
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Gdybym miał robotę polegającą na napierdalaniu po 800 km busem i do
    > tego jeszcze bym się musiał przy tym spieszyć, to czym prędzej bym ją

    Problem w tym, że nie każdy ma na co :/.

    pozdr.
    Mystik