    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Date: Wed, 5 May 2021 09:54:02 +0100

    On 05/05/2021 09:44, J.F wrote:

    > Kto rano wstaje, ten ladowarke zastaje :-)
    >
    > Poza tym to mozna rozbudowac, jesli jest taka potrzeba.
    >
    > A nawet ten 1kW przez 8h starczy na jakies 40km, czyli powrot do domu.
    >
    > J.

    Obstawiam, ze jest jakis regulamin wewnetrzny mowiacy o tym, ze nie
    mozna okupowac miejsca pod ladowarka przez caly dzien ale to znowu
    powoduje sytuacje, ze musze co jakis czas sprawdzac czy miejsce sie
    zwolnilo, zrobic przerwe w pracy i podjechac pod ladowarke. Na calym
    kampusie we wszystkich firmach pracuje lacznie ponad 2tys ludzi i w
    czasach przed pandemicznych na wszystkich parkingach stalo lacznie po
    kilkaset aut, istnieje wiec szansa, ze zanim sie zbiore i pojde na swoj
    parking po auto to w miedzyczasie ktos mi zajmie miejsce pod ladowarka
    ;) To jest to co dyskwalifikuje elektryka na dzien dzisiejszy - zwykla
    czynnosc "tankowania" zmienia sie w misje.