  • 21. Data: 2010-02-20 21:14:02
    Temat: Re: Łożyska samochodowe i klocki hamulcowe
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Tak się składa, że takowe łożyska leżą u mnie na półce - samochód dawno
    > pojechał do ludzi, ale łożyska zostały. Problem w tym, że są one
    > zamknięte, z własnym zapasem smaru :) Ten rzeczony druciarz po raz

    Nie posmarowales to i zardzewialy pewnie ;-)

    > kolejny pokazuje, że nie ma zielonego pojęcia o zagadnieniu, za to
    > bardzo chce zaistnieć :)

    Twardy zawodnik :) Frontem do klienta;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-02-20 21:16:49
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > np w (prawie) kazdej terenowce z tylu. i nie mowie tu o lozysku piasty.
    > to byl przyklad ze nie zawsze da sie samo lozysko wymienic.

    To w kole sa jeszcze inne lozyska, niz lozyska piasty? Ciekawe.

    MarcinJM

  • 23. Data: 2010-02-20 21:17:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:

    > tepy pedofilski pierdolcu. napisalem ze nie wiem jakies sa w vw a zasada
    > jest ogolna. poza tym matole bez szkoly lozyska na sztuki mozna tez
    > kupic takie o jakich piszesz. tylko skad tuman usenetowy moze o tym
    > wiedziec. a teraz ssij.

    Kup sobie idioto kulke do lozyska i strzel nia prosto w ten pusty łeb
    jak nie wiesz:)

  • 24. Data: 2010-02-20 21:17:51
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > To w kole sa jeszcze inne lozyska, niz lozyska piasty? Ciekawe.

    a cos w temacie doboru lozysk luzem napiszesz czy bedziesz pierdolil od
    rzeczy jak te dwa tepe przyglupy ?

  • 25. Data: 2010-02-20 21:22:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    peter pisze:

    > tepy pedofilski pierdolcu.

    O właśnie :) Zaistniałeś :)

    > napisalem ze nie wiem jakies sa w vw

    Wcale mnie to nie dziwi - Ty w ogóle nie masz o tym pojęcia. Nawet
    mało szkolony mechanik bez specjalnej praktyki wie, jak wygląda kwestia
    łożysk z Passacie B4 :)

    > a zasada
    > jest ogolna. poza tym matole bez szkoly lozyska na sztuki mozna tez
    > kupic takie o jakich piszesz. tylko skad tuman usenetowy moze o tym
    > wiedziec. a teraz ssij.

    Wij się :) Póki co, to braki w wiedzy w zakresie elementarnym
    prezentujesz w całej rozciągłości i żadnym chamstwem tego nie
    obronisz :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 26. Data: 2010-02-20 21:22:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > a cos w temacie doboru lozysk luzem napiszesz czy bedziesz pierdolil od
    > rzeczy jak te dwa tepe przyglupy ?

    Ach, racja.
    Lozysk piasty kol prawie na pewno nie kupisz w klasycznym sklepie z
    lozyskami.
    W znakomitej wiekszosci (mysle, ze ok 99%) nie naleza one do lozysk z
    typoszeregu wymiarowego.
    Podobnie jak zimmeringi dla samochodowki.

    Zeby uprzedzic: tak, w alternatorach (w znakomitej wiekszosci) sa typowe
    lozyska. Mozna je kupic w dowolnym sklepie.

    MarcinJM

  • 27. Data: 2010-02-20 21:25:01
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Kup sobie idioto kulke do lozyska i strzel nia prosto w ten pusty łeb jak
    > nie wiesz:)

    specjalnie dla takich tepych usenetowych łajz jak ty i reszta podam
    przyklad:

    lozysko firmy skf o symbolu VKBA 1985 (stosowane w Isuzu Trooper, Opel
    Monterey, Opel Frontera)
    Zesta sklada sie z lozysk 32007 i 32008 oraz uszczelniacza 58*75*10.

    owy zestaw na stronie ic jest za 302,96 pln.

    treaz poszukaj jeden z drugim pseudoznawca ile te lozyska kosztuja w sklepie
    z lozyskami i czy nie trzeba ich smarowac. rotfl

  • 28. Data: 2010-02-20 21:25:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MarcinJM pisze:

    > To w kole sa jeszcze inne lozyska, niz lozyska piasty? Ciekawe.

    Jak mu zaplacisz to znajda sie i inne:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-02-20 21:26:11
    Od: "peter" <a...@F...pl>

> [...]
    > typoszeregu wymiarowego.
    > Podobnie jak zimmeringi dla samochodowki.

    heh ogolnie rotfl. przyklad podalem przed chwila. idz sie uczyc dalej bo na
    razie to leszcz jestes w tych sprawach.

  • 30. Data: 2010-02-20 21:31:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tata wrote:

    > VW Passat B4 1.9 TDI grudzień 1993 r. 1. Jakich firm łożyska do piast
    > kół polecacie? Chodzi mi o dobrą jakość, ale bez szaleństw cenowych?
    > Może SKF?

    SKF jest ok.

    > 2. Jakich firm klocki hamulcowe do zacisków przednich
    > polecacie? Proszę bez propozycji ceramiki, tytanów, czy chłodzenia
    > ciekłym azotem.

    Z w miarę tanich i dobrych np. ATE.

    --
    cokolwiek