  • Data: 2021-01-14 10:29:00
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2021 o 00:18, Piotr Wyderski pisze:

    > Grupa istotnie nie ta, ale skoro sam zacząłeś...
    > Ja też mam ciekawsze rzeczy do zrobienia niż obrona Kai Godek, która z
    > wielu powodów mnie odpycha. Chciałem Ci tylko zwrócić uwagę na to, że z
    > jednej strony starasz się bronić mniejszości seksualnych przed mową
    > nienawiści, a z drugiej sam posługujesz się podobnymi środkami w celu
    > ośmieszenia Godek. Cały czas odnoszę wrażenie, że powodem wyśmiania
    > Godek jest to, że powiedziała to Godek, a nie to, co powiedziała. Bo to,
    > co teraz powiedziała, jest chyba najmniej głupie spośród długiej listy
    > jej (nie)wątpliwych osiągnięć.

    Niekoniecznie i to zależy jednak od spojrzenia na sprawę. Nie można
    mieszać pojęć a później bronić głupiej tezy. Mógłbym napisać, że nie ma
    czegoś takiego jak farma fotowoltaiczna a później udowadniać, że żaden
    panel nie rośnie z ziarenka i w pełnym rozkwicie ma 300W i w sumie
    wyszedłbym na głupiego filozofa.

    Inną sprawą jest, że osoby "delegowane" do takiej walki jaką toczy
    Godek, powinny posiadać jakiś intelekt z naciskiem na jakiś a nie jego
    brak. Możliwe, że w tym wyborze jest metoda bo głupi wzbudza współczucie.

    > Efekt końcowy jest taki, że powstają i napieprzają się kolejne dwa obozy
    > oszołomów, czego zawsze było pod dostatkiem, ale ostatnio idziemy na
    > rekord. Czyli jest dokładnie tak, jak ma być -- będą się wzajemnie sobą
    > zajmować i nie bruździć przy kręceniu lodów przy okazji naprawdę
    > istotnych spraw. Metodę "prętem po klatce z małpami" wymyślono za
    > poprzedniego reżimu, a udoskonalono za obecnego. Działa niezawodnie.

    Ja dla mnie, to każda walka opiera się na jakiejś agresji i w sumie
    należy ustalić kto jest agresorem i dlaczego. Co do sposobu walki, to
    ten nie zawsze jest uznany przez osoby postronne ale na strzelaninę nie
    przychodzi się z nożem i często trzeba używać tej samej broni co
    przeciwnik, jeśli inna jest nieskuteczna. Często też, broniący się przed
    atakiem, (tym razem 5% LGBT) oskarżany jest o agresję i inne bzdury co
    umyka osobom postronnym i prowadzi do mylnych wniosków.

    > Ale masz rację, skończmy. Zbyt dużo jeszcze ciekawych tematów zostało.

    OK.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>