  • 21. Data: 2022-04-16 18:23:25
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 16.04.2022 o 18:15, Collie napisał:

    > Stad te pretensje przedpiścy, piszącego jak Pan Bóg przykazał, czyli
    > pani od polskiego.

    "Stąd te pretensje DO przedpiścy..." miało być.

  • 22. Data: 2022-04-16 18:31:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-04-15 o 23:06, Poldek pisze:
    > a Subaru wykonało manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że
    > go przyciśnie do bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

    Skoro sp'lili z miejsca wypadku, to przyczyny mogły być 2:
    a) Kierownik był napity/naćpany
    b) Spowodował wypadek, więc uciekał w nadziei, że nie będzie świadków.
    Znając prawdomówność p. Gersdorf, to obstawiam b.
    Że go Justysia uniewinni, to pewne, skoro Najsztuba uniewinnili,
    Cimoszewicza chyba też, Kraśkę łagodnie potraktowali. Zwykły człowiek
    pewnie poszedłby siedzieć. Inna sprawa, że człowiek by się zatrzymał.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2022-04-16 19:24:17
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Shrek pisze:
    > Na pasie awaryjnym?

    Proszę wskaż, tym swoim brudnym paluchem z czarnej dupy wyjętym, w
    najbliższej okolicy takowy pas

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 24. Data: 2022-04-16 19:42:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.04.2022 o 15:48, Shrek pisze:

    > Chciał, nie chciał... 99% przypadków jak ktoś "kładzie maszynę" to po
    > prostu panic braking. Wiem bo sam "położyłem":P

    > No co ty....

    > Ale nie ma znaczenia co ty uważasz a co sąd.

    Tak, koledzy.

    > No cóż - ja się zatrzymuję jak coś takiego widzę...

    Ale zdajesz sobie sprawę, że większość nie?

  • 25. Data: 2022-04-16 19:55:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 19:42, ii pisze:

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że większość nie?

    Trudno. Ten natomiast bardziej spierdolił z miejsca niż po prostu nie
    udzielił pomocy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 26. Data: 2022-04-16 19:57:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 19:24, rAzor pisze:

    > Proszę wskaż, tym swoim brudnym paluchem z czarnej dupy wyjętym, w
    > najbliższej okolicy takowy pas

    https://www.google.pl/maps/@53.0081569,22.2951783,3a
    ,75y,61.42h,77.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2rHLaxKkdc1pK
    6JhpWiCXw!2e0!7i13312!8i6656

    A wcześniej jest rozbiegówka. Zresztą przecież się zatrzymał (no dobra -
    prawie się zatrzymał), tylko potem odjechał

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 27. Data: 2022-04-16 20:19:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 18:15, Collie pisze:
    > W sobotę, 16.04.2022 o 17:58, Akarm napisał:
    >
    > Czytać każdy może, trochę lepiej, lub trochę gorzej, ale nie każdy
    > może ogarnąć to, co czyta. Jak ten kot idący przez pustynię - kuwety.
    > Stad te pretensje przedpiścy, piszącego jak Pan Bóg przykazał, czyli
    > pani od polskiego.

    Autora tego wpisu wyprzedził motocyklista (lecący z prędkością
    przyświetlną) z panienką wypinającą tyłek, po czym TIR się przestraszył
    Subaru lub kierowca Subaru przestraszył się TIRa(?) i szarpnął hamulcem.
    A reszta jest na filmie.
    I to jest składnie napisane?
    Tylko ktoś mocno upośledzony umysłowo może twierdzić, że to jest
    napisane "jak Pan Bóg przykazał".

    --
    -
    Akarm

  • 28. Data: 2022-04-16 23:37:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-kwietnia-2022 o 09:30, spider pisze:
    > mam
    > nadzieję że bekną przynajmniej za nieudzielenie pomocy.

    Mam przekonanie graniczące z pewnością że koledzy jakoś zintrpretują
    stosownie odjazd z miejsca wypadku ;-)

    Po tym co wyprawiają prawnicy z prawem jestem w stanie sobie wyobrazić
    że ci praworządni użyli swoich mocy i napędu zarodnikowego ;) aby się
    przekonać że nieszczęśnikowi nie da się już pomóc i że nie powinni
    sprowadzać zagrożenia i należy jechać dalej.

    PS. Właśnie usłyszałem jak pani G. stwierdziła dziennikarzowi że jako
    sędziowie nie mają zwyczaju kłamać. że nic nie widzieli oprócz
    wyprzedzającej ich blachy.

    A ta blacha to zapewne pozostałość po uszkodzonym statku Klingonów. ;;-)

    Mają zapewne nadzieję że skanery Borga nie albo technika Jawasz nie
    pozwoli na dokładne odtworzenie przebiegu wypadku. ;)

    Tak Wiem... Za dużo gejowskiwgo netfliksa ;_)

  • 29. Data: 2022-04-16 23:43:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 Apr 2022 16:28:42 +0200, w <625ad29a$0$474$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Być może się wykręcą. Ale tak być nie powinno.

    No, ale po co mieli się zatrzymywać skoro są 100-200m z przodu, a już inni z
    tyłu udzielają pomocy?

    Też bym się zastanawiał, będąc emerytem, czy drałować po autostradzie.

  • 30. Data: 2022-04-16 23:48:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-kwietnia-2022 o 11:06, Janusz pisze:

    > Dokładnie i jeszcze ta chmura dymu przed autem. Powinni beknąć za
    > nieudzielenie
    > pomocy.

    Uważajcie. W tvnie powiedzieli że nagranie bardzo złej jakości i nie
    można wyciągać takich wniosków ;[-)