  • 51. Data: 2011-01-25 20:57:53
    Temat: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 20:15:16 +0100, Cavallino wrote:
    >Ostatnio jak mnie poprowadził przez Wrocław, to nawet wrocławiacy byli
    >zdziwieni że wpadł na tak dobre rozwiązanie, więc nie narzekam.

    A ktoredy dokladnie ?

    >A jakie ma znaczenie przebieg tej czy innej drogi krajowej przez miasto dla
    >nawigacji?

    Na przyklad zarzad drog ustawia priorytet na wytyczone ulice o duzym
    ruchu.

    Ale tu akurat chodzi o calkiem nowe drogi, jak ma cie nimi poprowadzic
    skoro ich nie zna ? Tu juz tylko od programu zalezy jak sie zachowa -
    poczeka az zjedziesz z tego pola na ulice, czy od razu sie zawiesi :-)

    J.

  • 52. Data: 2011-01-25 22:06:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A ktoredy dokladnie ?

    Skleroza?
    O Ciebie chodziło. ;-)

    > Na przyklad zarzad drog ustawia priorytet na wytyczone ulice o duzym
    > ruchu.

    To na co zarząd dróg ustawia priorytet nijak nie oznacza
    najszybszej/najkrótszej czy jakiejkolwiek naj drogi.

    > Ale tu akurat chodzi o calkiem nowe drogi, jak ma cie nimi poprowadzic
    > skoro ich nie zna ?

    Będzie aktualizacja, będą i drogi.
    4 razy rocznie wydają.

  • 53. Data: 2011-01-27 15:52:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jan 2011 20:15:16 +0100, w
    <4d3f2141$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ostatnio jak mnie poprowadził przez Wrocław, to nawet wrocławiacy byli
    > zdziwieni że wpadł na tak dobre rozwiązanie, więc nie narzekam.

    Tzn. jak? Bo od strony Poznania to teraz nie poprowadzi Ciebie dobrze przez
    miesiące albo i lata -- dodadzą DK5 jak A8 będzie już gotowa...

    > A jakie ma znaczenie przebieg tej czy innej drogi krajowej przez miasto dla
    > nawigacji?

    A wolisz kostkową z wysepkami (dziury i ograniczenia do 30kph gratis) czy
    asfaltową 2-pasmówką?

  • 54. Data: 2011-01-27 16:08:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Ostatnio jak mnie poprowadził przez Wrocław, to nawet wrocławiacy byli
    > zdziwieni że wpadł na tak dobre rozwiązanie, więc nie narzekam.

    Tzn. nie pamiętam, poszukaj sobie w ariwum, post z lipca pewnie, chodziło o
    przejazd od strony Kłodzka do Mostu Milenijnego.

    >Bo od strony Poznania to teraz nie poprowadzi Ciebie dobrze przez
    >miesiące albo i lata

    Bardzo możliwe, tyle że od strony Poznania zapewne nawet nawigacji nie
    włączę. ;-)

> [...]
    > nawigacji?

    >A wolisz kostkową z wysepkami (dziury i ograniczenia do 30kph gratis) czy

    Znam kupę miejsc, gdzie do dziś przebieg danej drogi jest o wiele gorszy niż
    dowolne inne rozwiązanie.
    Np. Gostyń na trasie Rawicz-Kórnik.

    Więc parametr absolutnie nieprzydatny, przypadkowy.

  • 55. Data: 2011-01-27 17:05:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jan 2011 16:08:07 +0100, w
    <4d418a54$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Tzn. nie pamiętam, poszukaj sobie w ariwum, post z lipca pewnie, chodziło o
    > przejazd od strony Kłodzka do Mostu Milenijnego.

    Nie znajduje.
    Zresztą wyboru dużego nie ma -- albo DK8->Powstańców Śl/Hallera->DK8, albo
    Grabiszyńską (jakaś DW).

    > Znam kupę miejsc, gdzie do dziś przebieg danej drogi jest o wiele gorszy niż
    > dowolne inne rozwiązanie.
    > Np. Gostyń na trasie Rawicz-Kórnik.
    >
    > Więc parametr absolutnie nieprzydatny, przypadkowy.

    Aha. Ja jednak uważam, że właściwy przebieg choćby krajówek to raczej istotny
    parametr.

  • 56. Data: 2011-01-27 17:27:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 17:05:47 +0100, r...@k...pl wrote:
    >Thu, 27 Jan 2011 16:08:07 +0100, w

    >Nie znajduje.
    >Zresztą wyboru dużego nie ma -- albo DK8->Powstańców Śl/Hallera->DK8, albo
    >Grabiszyńską (jakaś DW).

    Oj, jest wiekszy wybor :-)

    A teraz juz ponoc otwarli kawalek AOW i jest jeszcze wiekszy.

    J.

  • 57. Data: 2011-01-27 17:32:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    >Nie znajduje.
    >Zresztą wyboru dużego nie ma -- albo DK8->Powstańców Śl/Hallera->DK8, albo

    Nie, bo nie dojechałem do Bielan DK8 (był jakiś remont i korek), wcześniej
    skręciłem gdzieś przez wsie i prawo, a potem wyjechałem na inną drogę
    krajową.
    Może z Wałbrzycha?

> [...]
    >
    > Więc parametr absolutnie nieprzydatny, przypadkowy.

    >Aha. Ja jednak uważam, że właściwy przebieg choćby krajówek to raczej

    A ja nie.
    Przeważnie poprowadzenie tranzytu to sabotaż, którego jedynym celem jest
    ominięcie centrum miasta, a nie ułatwienia dla tranzytu.
    Dobre może dla TIR-ów, ale rzadko dla osobówek.

    Oczywiście wyjątkiem są obwodnice.

  • 58. Data: 2011-01-27 20:49:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jan 2011 17:32:35 +0100, w
    <4d419e20$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie, bo nie dojechałem do Bielan DK8 (był jakiś remont i korek), wcześniej
    > skręciłem gdzieś przez wsie i prawo, a potem wyjechałem na inną drogę
    > krajową.
    > Może z Wałbrzycha?

    To i tak musiałeś jechać bokiem przez Bielany, chyba że pojechałeś
    Czekoladową->Karmelkową->(DW)Grabiszyńską.

    Ewentualnie gdzieś górą przez A4 do DK94 ze Środy, ale to bez sensu jeżeli
    jechałeś na Poznań.

    > A ja nie.
    > Przeważnie poprowadzenie tranzytu to sabotaż, którego jedynym celem jest
    > ominięcie centrum miasta, a nie ułatwienia dla tranzytu.
    > Dobre może dla TIR-ów, ale rzadko dla osobówek.

    No to we Wrocławiu wymyślony przebieg DK5 nijak miał się do rzeczywistości,
    chyba że chciałeś utknąć w korku.

  • 59. Data: 2011-01-27 21:05:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > krajową.
    > Może z Wałbrzycha?

    >To i tak musiałeś jechać bokiem przez Bielany,

    Owszem, bokiem.

    >chyba że pojechałeś
    >Czekoladową->Karmelkową->(DW)Grabiszyńską.

    Coś w ten deseń.
    Tak szybko w życiu przez Wrocław nie przejechałem, kwadrans chyba.

  • 60. Data: 2011-01-28 15:31:51

    Thu, 27 Jan 2011 17:27:06 +0100, w
    <7...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oj, jest wiekszy wybor :-)

    Rozmawiamy o sensownych :).

    > A teraz juz ponoc otwarli kawalek AOW i jest jeszcze wiekszy.

    Otworzyli miesiąc temu i nikt nic nie wie? :)