  • Data: 2022-01-07 09:23:53
    Temat: Re: O bateriach
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-01-2022 o 09:12, ToMasz pisze:

    >Tak aby auta miejskie były małe (wiem niektóre
    > są) i miały zasięg dostosowany do potrzeb, np 30km
    Są takie auta, jeśli masz takie potrzeby, to takie kup, a nie zawracaj
    gitary.
    Nikt inny nie ma tak ograniczonych potrzeb, połączonych z potrzebą
    posiadania koniecznie samochodu, zupełnie nieprzydatnego w każdych
    innych okolicznościach.

    HINT: Nawet teoretyczny zasięg 100 km nie zapewnia żadnego komfortu, bo
    zimą ledwo wystarcza na realne 25 km, z których potem trzeba wrócić.
    Przetestowane u mnie w praktyce.

    Dlatego drugi bev ma zasięg WLTP na poziomie 450 km - i to już pozwala
    na normalną eksploatację, jak każdego innego samochodu.