  • Data: 2022-01-09 09:25:36
    Temat: Re: O bateriach
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 07:41, Cavallino pisze:

    > Ale odzyskasz więcej, niż przy hamowaniu tej mniejszej masy i więcej niż
    > przy hamowaniu mniejszej masy, minus różnica siły potrzebnej do ruszenia.
    pomyślcie sami o co się kłócicie.
    ja Wam mówię, ze 50% społeczeństwa powinna do pracy jeździć skuterem
    elektrycznym na 1 kilowacie, a Wy marnujecie klawiatury na to czy lepiej
    się odzyskuje z 2 ton masy auta czy z 3 ton. To nic nie da. jeśli nagle
    wszyscy kupimy elektryki takie jakie są nam oferowane, to braknie prądu.
    jeśli zmusimy firmy do zakupu elektryków - ich cenę zapłacimy w
    produktach. Czy to jest droga do poprawy stanu środowiska - tak, ale
    najgorsza z możliwych. Bo zamiast zrezygnować z 50% komfortu, uzyskując
    za to 90% redukcji co2, głosujemy portfelami za utrzymaniem komfortu
    przy zajebiście wysokiej cenie. Wyobraźcie sobie że przegłosowujemy
    nakaz że każde auto spalinowe musi gdzieś tam wozić 250kg ciężarek. no
    chyba cie popieprzyło - powie większość!? Takie samo zdanie mam o
    właścicielach samochodów elektrycznych które moga zrobić 400km, ale od
    poniedziałku do piątku robią 25km.

    ToMasz