  • Data: 2022-01-08 15:25:38
    Temat: Re: O bateriach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Jan 2022 14:35:41 +0100, nadir napisał(a):

    > No oczywiście, a żeby rozpędzić większą masę to potrzeba więcej czy
    > mniej energii?

    Ale i więcej się odzyskuje przy hamowaniu.

    Natomiast istotnie, na początku, zanim się zastanowiłem, też mnie to
    zdziwiło. Wydawało mi się, że zużyję tak z 1/3 więcej energii (przez
    analogię do zwykłego spaliniaka) a w rezultacie okazało się, że rozrzut
    jest kilkuprocentowy, i to raczej "to mniejsze kilka".

    > Niekoniecznie, wszystko zależy jak pędzi piłeczka golfowa.

    Oczywistym jest, że w doświadczeniu bierzemy te same warunki, czyli też i
    prędkość obu kulek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam