  • Data: 2022-01-09 11:44:10
    Temat: Re: O bateriach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello ToMasz,

    Sunday, January 9, 2022, 9:25:36 AM, you wrote:

    > pomyślcie sami o co się kłócicie.
    > ja Wam mówię, ze 50% społeczeństwa powinna do pracy jeździć skuterem
    > elektrycznym na 1 kilowacie,

    Powinni? Bo? Bo masz taki kaprys i chcesz mówić wszystkim wokół, jak
    mają żyć? Powrót komuny?
    Mam narażać zdrowie i życie w imię lewackich kaprysów?

    > a Wy marnujecie klawiatury na to czy lepiej
    > się odzyskuje z 2 ton masy auta czy z 3 ton. To nic nie da. jeśli nagle
    > wszyscy kupimy elektryki takie jakie są nam oferowane, to braknie prądu.

    Nie mogą wszyscy nagle kupić elektryków. Tak samo jak nie może 50%
    nagle kupić skuterów. Bo nie ma ich tyle na rynku. Tu następuje
    ewolucja a nie rewolucja.

    > jeśli zmusimy firmy do zakupu elektryków - ich cenę zapłacimy w
    > produktach.

    Tak samo jak cenę spalinowych.

    > Czy to jest droga do poprawy stanu środowiska - tak, ale
    > najgorsza z możliwych. Bo zamiast zrezygnować z 50% komfortu, uzyskując
    > za to 90% redukcji co2, głosujemy portfelami za utrzymaniem komfortu
    > przy zajebiście wysokiej cenie. Wyobraźcie sobie że przegłosowujemy
    > nakaz że każde auto spalinowe musi gdzieś tam wozić 250kg ciężarek. no
    > chyba cie popieprzyło - powie większość!? Takie samo zdanie mam o
    > właścicielach samochodów elektrycznych które moga zrobić 400km, ale od
    > poniedziałku do piątku robią 25km.

    I co? Mamy kupować elektryki z zasięgiem 25 km i w weekendy siedzieć w
    domach w imię dziwnego ideolo?

    --
    Best regards,
    RoMan