  • Data: 2023-01-25 16:49:52
    Temat: Re: (OT) Przestrojenie telewizora
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jan 2023 16:24:11 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Nawet nie o to chodziło. Stare TV miały żywot 3-5 lat bo zdychał

    Raczej 10-20.
    Do tej pory zresztą uzywam CRT :-)

    > kineskop, nie pisząc już o WN więc kupowano całe TV z powodu starości a
    > nie zmian technologicznych.

    Moj sie dopomina wymiany kondensatorow, ale az tak to mi sie nie chce
    o niego dbac :-)

    > Teraz TV potrafi "żyć" bez problemu 15 lat bez usterki, więc trzeba było
    > wymyślić zmiany technologiczne, które poniekąd zmuszają do zakupu nowego

    Toshiba plaska padla gdzies po 10. Pewnie daloby sie naprawic,
    bo tylko podswietlenie, ale ... nie jest T2.

    > TV, co spowodowało znaczną utylizację miniaturowych/przenośnych TV bo
    > dekodera albo nie podłączysz albo jest tej samej wielkości co TV.

    A sa jeszcze małe TV?
    Moze zapotrzebowanie sie skonczylo?

    > ...forma dodatkowych dekoderów nie jest w ogóle "na rękę" producentom TV.

    Ale na razie wspolpracuja.
    A "T2" jest znacznie lepszy niz starszy standard, wiec moze to i
    obiektywny czynnik.

    Tzn wladza chce na koncesjach zarobic, skoro na abonamencie sie nie da
    :-)

    J.