  • Data: 2023-01-25 18:01:11
    Temat: Re: (OT) Przestrojenie telewizora
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/01/2023 17:13, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Nie o standard chodzi ale o naprawę/wymianę.

    Włodzimiesz napisał:

    "Cel był szczytny: nie wymieniać całego TV w razie wprowadzenia nowego".

    Z tym dyskutuje, a nie z łatwością serwisowania, która jest oczywista i
    niepotrzebna.

    > Wymieniasz płytkę i działa
    > dalej. Wymienisz/podmienisz tuner i też będzie działało, cokolwiek,
    > łącznie z prostym zasilaczem. Klepanie wszystkiego na MB bez możliwości
    > podmiany to często upierdliwa funkcja.

    Jest tania.

    > Nie filozuj :> Mam gdzieś jeszcze od chuja kart AGP, które są znacznie
    > lepsze niż zintegrowane

    Jesteś tego 100% pewny, czy tylko Ci się wydaje? Bo wiesz, to niezwykle
    łatwo sprawdzić.

    > i wyrzucę, podobnie jak Soundblaster LIVE
    > (obróbka dźwięku cyfrowa w locie)

    I naprawdę tego używasz? Wiesz, że współczesne CPU z palcem w... drutach
    mogą obrabiać znacznie bardziej skomplikowane rzeczy niż Pentium II z
    czasów Live!, co było powodem istnienia Live!?

    Jesteś solistą discopolo, że realtime processing z Casio na Korga jest
    ciągle przydatny?

    > czy inne karty rozszerzeń i w nową
    > płytę nie wsadzę a stare zdechną niebawem a mógłbym się wspomóc lepszym
    > prockiem.

    Nie doceniasz nowych rzeczy jakie dostajesz z postępem. Karty ISA, LPT,
    COM itd to *guano*. Wtedy też.