  • Data: 2020-11-17 15:33:45
    Temat: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/11/2020 14:27, sirapacz wrote:
    > .....nie wyłączać listew?

    Dokładnie to zasugerowałem *tymczasowo*.

    > jednej listwy do której przypięte jest jedno stanowisko powoduje taki
    > efekt?

    Tak. W listwie komputer i jeden lub dwa monitory + drukarka. Każda
    listwa do gniazdka w ścianie.

    > Po cholerę w ogóle wyłączają listwy - niezdrowo dla ups jeśli jest.

    Z drugiej strony co upsowi zależy czy coś prąd pobiera czy nie,
    szczególnie offline? UPSa nie mają i chyba nie ma on sensu, katastrofy
    typu zaniki zasilania na tym obwodzie, jak już, trafiaja się o 8 rano,
    żeby ostatnio prąd w budynku zanikał to nie pamietają. Jak rozwiaża
    problem bezpieczników to UPS będzie zupełnie niepotrzebny.