eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie › Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
  • Data: 2010-12-31 13:26:53
    Temat: Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
    Od: Jan Pytajacy <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 31 Gru, 09:14, Jakub Klausa <j...@b...pl> wrote:
    > Jan Pytajacy <v...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > JP => Bede wdzieczny za wszelie sugestie i pomoc. Jesli chodzi o UKE -  poki
    > JP => co czekam na odpowiedz.
    >
    > Jeśli masz zamiar podnosić w swoim roszczeniu do operatora niezgodność
    > usługi z umową, to analizę umowy w tym względzie powinien Ci wykonać dowolny
    > prawnik lub osoba mająca o tym pojęcie.
    >
    > To, czy wg. jakiejkolwiek umowy operator ma obowiązek informować Cie o
    > upgrade'ach oprogramowania itp itd -  nie przypuszczam, niemniej umowa (+
    > dodatki w stylu regulaminy itp) regulują te kwestie.
    >
    > Jak widać z poniższego przypadku, łatwiej zauważyć drzazgę u kogoś niż belkę
    > we własnym oku - w końcu to system pytającego (z tego co zrozumiałem) był
    > przyczyną powstania problemu. Warto zainwestować te parę złotych w audyt
    > takiego systemu pod względem bezpieczeństwa zanim się go do internetu
    > wystawi.
    >
    > A co do kwestii załatwienia sprawy, proponuję podjąć negocjacje z operatorem
    > - pewnie uda się namówić go na zejście z odrobiny jego marży, co może w
    > znaczącym stopniu obniżyć rachunek (no chyba, że już usztywnił się na tyle,
    > że nie ma co negocjować ;-)).
    >
    > k.
    > --
    >                    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    >         * <pactel> has anyone tried to emulate winNT on HP-UX 10.X? *

    Nie chce sie jeszcze sadzic, badam jakie sa opcje.

    Mam w firmie centralke (asterisk) i nie, nie chodzi o wlamanie przy
    uzyciu domyslnego hasla czy wykorzystanie hasla z aparatu. Ja w logach
    nie mam informacji o polaczeniach, a operator twierdzi, ze byly
    wykonane z tego samego ip co zwykle itd. Zatem twierdzi (moze
    oczywiscie miec racje), ze jesli doszlo do wlamania, to w moim
    systemie. Jednak prawie cała kwota (>97% kwoty faktury) to polaczenia
    na jeden numer w afryce, przy czym nawet ponad 50 trwajacych
    jednoczesnie polaczen z jednego numeru zrodlowego na jeden numer w
    afryce.
    U operatora chcialem wczesniej ustalic limit - nie mogli (technicznie)
    tego zrobic, nie zaproponowali alternatywy. Od czasu zakladania konta
    zaktualizowali system, nie poinformowali o tym, a po tym zabiegu
    zniknely ustawione na numerach dyskryminatory (ograniczenia polaczen).
    Ponadto nozna w panelu modyfikowac ustawienia numerow (w tym
    ograniczen), a w logach aplikcji tego nie widac (zalezy jaka sciezka
    sie dojdzie do edycji). Nie mam u operatora bilingu online wiec nie
    moge sam monitorowac tego co sie dzieje na moich kontach.

    Stad zastanawiam sie, czy operator jest w 100% czysty?
    Czy operator nie powinen mieć systemu antyfraudowego? Wygenerowane
    polaczenia, to anomalia w stosunku do normalnego ruchu.
    Jesli jednak ktos ma informacje na temat dobrej kancelarii, to poprsze
    na priv - email w poscie jest poprawny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: