    From: "Piotr Nettelekom " <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
    Date: Fri, 31 Dec 2010 14:57:25 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Nie chce sie jeszcze sadzic, badam jakie sa opcje.

    > Mam w firmie centralke (asterisk) i nie, nie chodzi o wlamanie przy

    > uzyciu domyslnego hasla czy wykorzystanie hasla z aparatu. Ja w logach

    > nie mam informacji o polaczeniach, a operator twierdzi, ze byly

    > wykonane z tego samego ip co zwykle itd. Zatem twierdzi (moze

    > oczywiscie miec racje), ze jesli doszlo do wlamania, to w moim

    > systemie. Jednak prawie cała kwota (>97% kwoty faktury) to polaczenia

    > na jeden numer w afryce, przy czym nawet ponad 50 trwajacych

    > jednoczesnie polaczen z jednego numeru zrodlowego na jeden numer w

> [...]

    Po pierwsze polecam zmienic operatora bo ten to jest chyba niepelnosprawny po
    drugie dziwi mnie to ze u siebie nie zalozyliscie limitu asterisk daje takie
    mozliwosci kwestia tylko i wylacznie zarzadzania po trzecie kto zostawia klienta
    samemu sobie i pozwala wydzwonic kilkaset tysiecy ?

    Jesli chodzi o sprawy wyjasniajace , po pierwsze skoro mieliscie zalozone filtry
    na polaczenia a oni je usuneli to ich problem po drugie skoro nie macie tego na
    swojej centrali w logach polaczen to jest ich problem po trzecie nie obrazajac
    nikogo w dobie roznego rodzaju rozwiazan nie posiadanie bilingu online to tak
    jakby samobojstwo

    Pozdrawiam
    Piotr