  • Data: 2020-07-04 08:58:56
    Temat: Re: Olympus sprzedaje swój dział fotograficzny
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-07-04 00:16, Krzysztof Halasa wrote:

    > No, takie bardziej zwykłe APS-C także mają dużą głębię ostrości.
    > Oczywiście rozumiem, że Olek może być lepszy do niektórych rzeczy, tyle
    > że głównie chodzi o wielkość/masę. Mogłoby też chodzić o kasę, ale to
    > głównie w porównaniu do FF, bo jakoś tak Olympus nie był raczej
    > najtańszą firmą. Głębię ostrości, jak napisałeś, można ustawić.

    APS-C z założenia ma ją zauważalnie mniejszą, mam oba systemy (i w
    porównaniu z MFT i FF ten system rzeczywiście według mnie jakiś ni pies,
    ni wydra, skutek kompromisu z czasów drogich matryc). Można ustawić, ale
    kosztem rezygnacji przewagi większej matrycy. Ale nie o to mi chodziło,
    a o to, ze zestaw preferencji może być różny.