  • Data: 2020-07-04 00:16:04
    Temat: Re: Olympus sprzedaje swój dział fotograficzny
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uncle Pete <4...@g...com> writes:

    > Na przykład zdecydowanie bardziej odpowiada mi większa głębia ostrości
    > (ale mniejsza niż w kompaktach), daje akurat potrzebny mi zakres. W
    > APS-C i FF i tak zbyt często musiałbym przymykać bardziej przysłonę,
    > co zniwelowałoby zaletę większej matrycy. Nie wszyscy potrzebują
    > papierowej głębi ostrości.

    No, takie bardziej zwykłe APS-C także mają dużą głębię ostrości.
    Oczywiście rozumiem, że Olek może być lepszy do niektórych rzeczy, tyle
    że głównie chodzi o wielkość/masę. Mogłoby też chodzić o kasę, ale to
    głównie w porównaniu do FF, bo jakoś tak Olympus nie był raczej
    najtańszą firmą. Głębię ostrości, jak napisałeś, można ustawić.
    --
    Krzysztof Hałasa