  • Data: 2009-03-14 09:08:53
    Temat: Re: Panele słoneczne
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Krotko - zapomnij o zasilaniu tego wszystkiego sloncem. Chyba, ze masz
    > ogromny budzet do stracenia.

    Nie ogromny , ale ci ludzie nie potrzebuja pradu na stale.
    Laptop jest do napisania e-maila.
    Tak czesto dziala tam telefonia! Albo do przekazania informacji
    dalej przez CB.
    Swiatlo, czy nagłośnienie tez by się przydało, cho raz na jakiś
    czas.

    To mu tutaj nie wyłączamy komputera i uzywamy go po kilkanascie
    godzin dziennie. ;)

    > PS. Tak, chwilowo nie mam co robic. ;)

    Bardzo Ci dziękuję. To dla mnie wazne.