  • Data: 2020-10-20 15:16:33
    Temat: Re: Patent w Polsce przedwojennej na radioaktywne słodycze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A to moze w dwoje dzieci, albo jako rarytas - bo 0.25 litra ...
    > dzis na mnie w sam raz.
    > Chyba, ze to bylo 0.33 litra ... to mozna na pol, a wkrotce drugą.

    Coca-Cola za Gierka była w szklanych butelkach 0,25. Myśmy
    zresztą pustymi butelkami płacili koncernowi za ekstrakt do
    rozcieńczania. Na Zachodzie występowały jeszcze mniejsze
    butelki, 0,2 -- te zresztą ostatnio pojawiły się i u nas.
    Rarytasem była dla Niemców z NRD -- tam nigdy nie wpuszczono
    tego imperialistycznego napoju, więc Enerdowcy wozili od nas.
    A nasza cena (5 zł za 0,25) nie zachęcała do opilstwa, za to
    można było kupić dwie butelki piwa (jak było).

    Moja pamięć z dzieciństwa jest taka, że coca-cola wtedy była
    lepsza. Teraz to lura. Ale to może być teoria spiskowa,
    niemożliwa do zweryfikowania. O ile łatwo jest zamówić wino
    z dowolnego rocznika, to z colą tak nie jest. Nie ma jak
    porównać.

    Jarek

    --
    Nigdy nie będzie tak ślicznych dziewcząt
    Nigdy nie będzie tak pysznych ciastek