  • Data: 2021-09-07 15:20:23
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2021 15:03:39 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    > Kiedyś myślałem że w górach można chodzić tylko po szlakach... ;)

    W Parkach Narodowych, bo w "w gorach" to chyba za daleko powiedziane.

    Nawet na tych szlakach moze byc problem ze wskazaniem miejsca,
    a jeszcze wiekszy jak zabladzisz i znajdziesz sie poza szlakiem :-)

    > Wolałbym nie złamać, ale w razie czego potrafię podać koordynaty...

    Ty potrafisz. A wielu innych nie ... a Przemek pije do tego, ze sluzby
    z sms nie potrafia skorzystac.

    J.