  • Data: 2021-09-07 15:39:54
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2021 14:52:20 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    >
    > Przyroda/biologia/botanika (w różnych klasach było co innego),
    > matematyka, geografia, jakieś godziny wychowawcze,
    > przysposobienia obronne... I w podstawówce, i w ogólniaku...
    >
    > Niektóre zalecenia pamiętam tak, jakby te lekcje były wczoraj...
    > Pamiętam na jakich lekcjach mówiono, bo pamiętam twarze
    > nauczycielek, bądź nauczycieli...
    >
    > Niby PO i rosyjskiego nauczył ten sam człowiek, ale na rosyjskim
    > raczej nie uczył...

    PO chyba juz nie ma.

    > Pośrodku piaszczystej pustyni być może nie pomaga...

    Pomaga. Ale pomaga tez np w srodku lasu.

    > Moja nie -- nie uczestniczyłem w wyborach...

    A to twoja wina :-)

    > Porastają pleśnią?... ;) Mają okna od strony poł
    > udniowo-wschodniej, południowo-zachodniej i południowej?... Tego
    > wszystkiego uczono nas w podstawówce -- na przykład na
    > geografii
    > i na matematyce...

    Maja okna jak sie wlascicielowi zamarzylo, lub jak ulica prowadzi,
    lub jak miejscowy plan nakazuje :-)

    No i widzialem jeszcze wersje dewelopera.
    Sciana nie prosta, tylko z uskokiem, a na tym prostopadlym uskoku
    okno.
    Przepisy zabraniaja okien wychodzacych na sasiedni budynek, jesli
    odleglosc jest ponizej 6m. Tam nie bylo, wiec musieli kombinowac.

    > Zapewne są ubrani w różne spodnie podczas drażnienia jelenia... ;)
    >
    > Skracając te wywody -- co za różnica: 30 stopni, 40, 50... Idąc do
    > lasu -- musisz mieć wysokie buty i długie spodnie... Tym bardziej
    > idąc w góry... Podobnie z motocyklem...

    No widzisz - a tyle osob robi to w krotkich i nic sie nie dzieje.
    Widac masz stare przesady :-)

    > Czytałem, że w górach są zaskrońce... ;)

    Zaskroniec jest niejadowity.

    Ale
    https://tatromaniak.pl/aktualnosci/walczace-zmije-w-
    tatrach-nagranie-jakiego-jeszcze-nie-widzieliscie-fi
    lm/

    > Można zabrać 2, 5, 55...

    No wlasnie - trzeba wiedziec ile.
    A jak beda chmury i smiglowiec nie bedzie mogl przyleciec ? :-)

    > Wystarczą mi powerbanki...

    > Zazwyczaj nie kłamię... W rowerach kiedyś miałem dynama... W

    dynama nie sa reczne :-)

    > samochodzie mam latarkę napędzaną rękami...

    I ile udalo ci sie nia poswiecic?
    A teraz smartfona z niej naladuj :-)

    > Kiedyś miałem laskę, która po złamaniu świeciła...

    Pomoze obejrzec mape po nocy, ale komorki z tego nie naladujesz :-)

    > Nie gubię się w lasach, ale brak mi pieniędzy na podróżowanie...
    > Będąc dzieckiem, lubiłem włóczęgi po nieznanych okolicach...
    > Myłem się w jeziorach, rzekach... W restauracjach,
    > hotelach...
    > Piłem wodę wprost z jezior czy rzek, bez gotowania...

    Kiedys ludzie pili. Ciekawe jak to by sie teraz skonczylo.

    https://www.youtube.com/watch?v=dRBIvXzt5g4
    https://www.youtube.com/watch?v=vDmg3Q7T7LM

    > Marzyłem o:
    > dobrych butach, dobrych spodniach, dobrych kurtkach, dobrych
    > plecakach, dobrych mapach -- nam ich do tej pory całe
    > masy...
    >
    > Na klasówki zabierałem dodatkowe długopisy, na wyjazdy --
    > aspirynę, cukier...

    Bylo plyn dyzenfekujacy 45% zabierac :-)

    J.