eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPolityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda. › Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
  • Data: 2011-01-19 21:24:40
    Temat: Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
    Od: "f...@o...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Sty, 21:52, nastach <n...@p...pl> wrote:
    > On 19 Sty, 21:34, "f...@o...pl" <f...@o...pl> wrote:
    >
    > > On 19 Sty, 16:06, Grzegorz Janoszka <Grzeg...@nie-lubie-
    >
    > > 20 lub 200 punktów wymiany stosuje ustalone przez siebie zasady? - to
    > > są tylko zapisy danej firmy - to nie jest bezwzględne prawo! W
    > > dokumentacji przywołanego tu AMSIX nie ma wzmianki o tym, iż nie
    > > przychylą się do potrzeb partnerów w interesach (to taką relację
    > > klient-sprzedawca uznaję za najbardziej dojrzałą).
    >
    > Nie chodzi tu o zapisy w umowach tylko o dobre praktyki, które się
    > sprawdzają i zostały wypracowane przez IX'y. Jest to spowodowane
    > tylko tym żeby zapewnić bezpieczeństwo innym uczestnikom. Szkoda
    > jak by jeden uczestnik mógł spowodować awarię u innych uczestników
    > IX'a.
    > Uwierz mi czym większy IX tym mniej elastyczny.
    >
    > > Mamy wolny rynek, a
    > > ja wierzę, że to potrzeby klienta wpływają na jego kształt. Wierzę, w
    > > moc konkurencji - dlatego jestem ciekawy stanowiska nowego gracza,
    > > jakim jest TPIX (lub innych punktów wymiany).
    >
    > Polecam link, który wcześniej wklejałem.
    >
    > > Właśnie elastyczność, szybkość reakcji i podążanie za potrzebami rynku
    > > decydują o rozwoju firm. Mi jako płatnikowi zależy na jak najlepszej
    > > jakości usług. Chcę uzyskać maksymalną niezawodność. Nie chcę jednak
    > > strzelać z armaty do muchy - chciał bym zastosować jak najprostsze
    > > rozwiązanie, gdyż takie działają najlepiej. Problem został opisany w
    > > tym celu, by bardziej doświadczeni administratorzy mogli pomóc -
    > > odpowiedzi trudno jednak uznać mi za wsparcie ze strony usługodawcy.
    > > Zupełnie inaczej firma (dla której pracuję) została potraktowana przez
    > > ATMAN'a.
    > > Nie rozumiem postawy "gdzie to jest wpiete po Twojej stronie to nas
    > > nie interesuje". Gdzie tu interakcja z klientem? Przecież, można
    > > nawiązać lepsze relacje z klientem - nawet bez realizacji jego
    > > "zachcianek".
    >
    > Oczywiście że jest ale nie można spełniać wszystkich zachcianek
    > "Bo ja jestem super klient mam dostać co chcę bo się nie wepnę".
    > Dla nas jest ważniejsze bezpieczeństwo i niezawodność niż podpinanie
    > za wszelką cenę klientów.
    >
    > > PLIX miał być rodzajem "głównego" łącza. Taki był plan, ponieważ to
    > > jest PLIX! Niestety, tak nie może być.
    >
    > Widać nasza strata :-((
    >
    > > Spodziewałem się powodzi
    > > pomysłów, rozpoznania potrzeb klienta, wsparcia specjalistów. No cóż,
    > > należy się z tym pogodzić i podpiąć teraz tak jak dają. Takie
    > > życie :-)))
    > > Co do TPIX - wygląda na to, że jesteśmy atrakcyjnym klientem dla TP.
    > > Nie kontaktowaliśmy się jeszcze w sprawie TPIX'a, ale jeśli nikt się
    > > nie wypowie w tej sprawie tutaj to spróbuję uzyskać odpowiedzi na moje
    > > pytania i je tutaj zamieszczę.
    >
    > TPIX ma taką samą umowę dla wszystkich uczestników, jak widać w ich
    > dokumencie jeden mac-address na porcie.
    >
    > Pozdrawiam

    "Widać nasza strata :-((" - to nie tak :-)
    Rozwój Internetu - czyli i PLIX'a! - jest w interesie każdego z nas,
    oraz firm dla których pracujemy. Do tego dążymy. Tak zarabiamy.
    Nie widzę tylko merytorycznego stwierdzenia, np.:
    - nie mamy możliwości technicznych, nasz sprzęt tego nie wspiera, ale
    kliencie pracujemy nad tym, może tak kiedyś się da
    - lub: kliencie {szanowny :) } mylisz się, tak się nie robi, jesteś w
    błędzie, to jest do niczego, ponieważ... (tu mi się podobał pierwszy
    post Sylwestra: merytorycznie stwierdził, że dane rozwiązanie może
    zrywać sesję BGP)
    - kliencie, zróbmy tak: ty osiągniesz swoje cele jeśli zrobisz to i
    to, kupisz to i tamo, my zrobimy też coś, by łatwiej Ci było osiągnąć
    dany cel
    - inaczej: kliencie, super pomysł! masz port na rok za darmo :->
    Skorzystamy z Twojego pomysłu i zaproponujemy innym uczestnikom
    podobne rozwiązania. Będziemy pierwsi na rynku wprowadzający takie
    rozwiązanie!
    Co było potrzebne: cztery pary zezwoleń dostępne na jednym porcie:
    - IP1 - MAC1
    - IP2 - MAC2
    - IP3 - MAC1
    - IP3 - MAC2
    Można to też rozwiązać inaczej - nie analizujmy teraz tego czy
    potrzeba tyle IP czy MAC'ów - odpowiadam bezpośrednio na poprzedni
    post.
    Serio(!) spodziewałem się lepszego kontaktu - chociaż dziękuję za
    podjęcie dyskusji tutaj. Podejście typu "bo regulamin" jest przypisane
    raczej dużym, nie elastycznym firmą - monopolistą.

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: