  • 31. Data: 2023-07-17 15:40:15
    Temat: Re: Pomiar ciśnienia krwi, efekt Dopplera
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    UF894,1000_QL80_.jpg

    > Można sobie wydrukować.
    Chyba nie warto, od groma tego na Allegro.

    Robert

  • 32. Data: 2023-07-17 18:44:02
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 16.07.2023 00:39, Arnold Ziffel wrote:

    > Jak on działał?

    W sensie na jakiej zasadzie? Nie wiem. Pewnie jakoś rezystancja skóry,
    ale omomierzem się nie da tego powtórzyć.
    Skuteczność była niemal 100 procentowa - w sensie: nie przypominam sobie
    żeby komuś uruchomił się w innym miejscu niż powinien, najwyżej komuś
    tam nie uruchomił się przy jednym czy dwóch punktach, ale później kiedy
    dokładniej poszukał to się jednak uruchomił i później w takim
    zapamiętanym albo oznaczonym długopisem uruchamiał się już za każdym
    razem. Kwestia przyłożenia go dokładnie w punkcie.
    Ja z początku myślałem, że on cały czas wytwarza to wysokie napięcie,
    ale tylko w tych miejscach czuć, bo są wrażliwe, ale prawdopodobnie
    normalnie jakoś mierzy niskim, a jak namierzy to dopiero wysyła impuls.

    --
    Mirek.