  • Data: 2020-08-02 06:14:07
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-08-2020 o 18:53, cef pisze:

    > Po co gonić pociąg jadący ślepym torem?

    Spytaj ich czy to ślepy tor i po co go gonią.
    Jak na razie wygląda, że ścianę na końcu ślepego toru widać już przed
    smrodowozami...

    > Na razie to jest nowinka.

    Dla Ciebie.
    Wyjechałbyś z zaścianka, to byś zobaczył, że cywilizacja już
    zdecydowała, że to przyszłość, ale też coraz bardziej teraźniejszość.

    > Jak to zacznie być biznes, to Niemcy już coś wymyślą,
    > żeby na tym zarabiać.

    Próbują, nie wychodzi.

    > Sezon na nowinki.

    Ale przecież pandemia?
    Nowinek nie dotyczy?

    > Barwne porównanie, ale nie rozumiem co jest takiego niezwykłego w tym,
    > że kilka procent transportu bliskiego zasięgu zostanie zelektryfikowane?

    Niezwykłe tylko dla Ciebie.
    Dla kogoś, kto worka na łbie nie ma, to początek wymiany parku
    samochodowego, którą negujesz....

    > Moim zadaniem za 10-20 lat niewiele się zmieni.

    A ile to jest niewiele?
    Bo jeśli by uważać taki procent za niewiele, to przekłądając to na
    segmentu rynku, kompakty, lub auta miejskie, lub suvy, też stanowią
    niewielki procent i nic się tu nie zmienia od 10-20 lat......