    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1sxgsamnpmlnj$.dlg@myjk.org>
    <5f2589eb$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <n...@m...org>
    <5f269870$0$17358$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
    <5f2718db$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5f28534b$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <emefrbind8lf$.dlg@myjk.org> <5f286897$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <96tz67oosxkw$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <lpxn3nw30yqg$.dlg@myjk.org> <5f2e4940$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2fa834$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <h...@m...org>
    <5f2ffced$0$17349$65785112@news.neostrada.pl> <z...@m...org>
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Date: Sun, 9 Aug 2020 21:43:46 +0200

    dyskusyjnych:z...@m...org...
    Sun, 9 Aug 2020 15:40:58 +0200, J.F.

    >Nie wiem, tu masz fanboja https://youtu.be/8I-6_H0haAw?t=244 który
    >jeździ
    >na co dzień takimi sprzętami jak Lambo Aventador i się obsrał jadąc
    >TS. Nie
    >wiem w którym filmie, ale stwierdizł że sobie ją kupi. :P

    No i o tym mowie - ze niektorym Tesla moze sie spodobac :-)

    >No i w świetle tego to ciągłe pieprzenie że EV jest droższe od ICE
    >jest
    >śmieszne. Nie jest, chyba że się patrzy TYLKO I WYŁĄCZNIE NA CENĘ, a
    >nie

    Moze i Porsche to fajny samochod, ale jak widac - to samochod dla
    nielicznych.
    Reszta mowi ze golf lepszy :-)

    >uwzględnia komfortu (ciszy),

    Zbyt cichych nie lubie.
    Ale ona aby na pewno taka cicha ? Nie tylko silnik halasuje.

    >parametrów z jazdy (a banan na gębie, jadąć
    >EV, po prostu z gęby nie schodzi w warunkach drogowych)

    IMO - mnie by zszedl bardzo szybko. Moze i fajnie jezdzi,
    ale ta lampka rezerwy za szybko miga :-P

    >, bezpieczeństwa (EV są bezpieczniejsze),

    Bo sie zapalaja ? :-)

    > i tego że przecietny europejczyk przejeżdża w średnio
    >60km dziennie więc na cholerę mu auto z zasięgiem 1200 km,

    Jak to mowili - razem z psem macie przecietnie po 3 nogi :-)

    >a jeśli już
    >jedzie w trasę to co mu robi za różnicę czy robi 3 przystanki po 15
    >minut
    >czy dwa przystanki po 10 (bo mniej się na stacji nie spędza -- bo
    >trzeba
    >sobie szybę umyć, bo trzeba zapłacić za paliwo, bo trzeba się odlać,
    >etc.).

    Trzeba poczekac w kolejce do ladowarki ...
    Tylko ja sie obawiam, ze to beda 3 przystanki po godzinie, i to juz
    jest denerwujace.

    Zreszta co tu dyskutowac, kup sobie Tesle, napisz po roku :-)

    Widac Musk potrafi :-)

    J.