  • 41. Data: 2010-02-25 14:19:37
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Dman-666" <d...@t...o2.pl> wrote in message
    news:Xns9D2A8FF61B303Zielonagens@213.180.128.149...

    > Zastanawiam sie nad wiarygodnoscia swiadka...zona (raczej) zezna na Twoja
    > korzysc zawsze. Nie wiem jak komendantura na to...

    Dwoje swiadkow przeciwko komus, kto juz prawo jazdy raz stracil. Tez jestem
    ciekaw, jak sie to skonczy. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-02-25 14:24:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Feb 2010 07:04:10 +0000 (UTC), w <hm57da$1qs$1@news.onet.pl>, "Massai"
    <t...@w...pl> napisał(-a):

    > [...] jak już ci odbiorą prawko [...]

    No widzisz, wykrakałeś... :)

  • 43. Data: 2010-02-25 14:24:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dman-666 wrote:

    > Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm5rcb$rqi$1@news.onet.pl !
    > Pewnie kiero jakis, ten Massai . Tak se patrze i patrze jak nawija
    > makaron na uszy:

    > Z Twojej wypowiedzi emocje sie wylewaly raczej niz chlodna kalkulacja.

    No jak ktos mnie próbuje tak zabić, to nie dziwne że się emocjonuję,
    nieprawdaż?

    > Ja bym raczej spierdalal-w swoim zyciu kilka razy "naprawialem swiat"
    > i bilans wychodzil na zero...raczej sztuka dla sztuki...a Ty
    > podniosles rekawice. Widac miales kilka takich sytuacji i bilans
    > napraw masz dodatni ;)

    Ja generalnie reaguję, bo wychodzę z założenia że jak nikt nie będzie
    reagował, to za chwilę strach będzie wyjść na ulicę...

    Zdaję sobie sprawę z ryzyka.

    > spalaniem >> to sie nie dziw, ze wkurwiasz co drugiego za kolkiem ;)
    > Jestes >> zwyczajna zawalidroga w DC.

    > Ale "kurwy" moze leca ;) Jeszcze jest "respect" do wielkosci
    > przedluzacza gdzie ilosc trabien jest odwrotnie proporcjonalna do
    > dlugosci protezy.

    No, a moja hamerykańska landara swoją długość ma ;-)

    > wez >> na swiadka.

    > Zastanawiam sie nad wiarygodnoscia swiadka...zona (raczej) zezna na
    > Twoja korzysc zawsze. Nie wiem jak komendantura na to...

    Na moją korzyść? A gdzie tu moja korzyść?
    Będzie zeznawała na jego niekorzyść, to co innego.

    A już zupełnie inna sprawa, że moja luba będzie z pewnych względów dla
    policji raczej wiarygodnym świadkiem.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 44. Data: 2010-02-25 14:35:15
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Uzytkownik "kamil" <> napisal w wiadomosci ...

> [...]
    > korzysc zawsze. Nie wiem jak komendantura na to...
    >
    >Dwoje swiadkow przeciwko komus, kto juz prawo jazdy raz stracil. Tez jestem

    on bedzie mial 4 swiadków, ze byl zupelnie gdzie indziej... :)

  • 45. Data: 2010-02-25 14:42:02
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc ma=?ISO-8859-2?Q?lego_w_terenowce?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

    > "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > jak >> zacznie mi sie wpieprzac przed maske...

    > Ponad setke na 2 w 6-biegowej skrzyni. Aha. ;)
    >
    > Pani raczej poteznego silnika nie miala, ewentualnie rozmowa
    > pochlonela ja na tyle, ze bieg zapomniala zmienic. Nowy forek 2.5
    > bedzie do setki szybszy od Mondeo 2.5T. Nie wspominajac o poprzednim
    > 2.0 turbo. Kwadratowy dziadkowoz z 6s do setki swietnie temperuje
    > garniakow myslacych, ze maja szybkie mondeo. ;)

    Wiesz, o forku można wiele powiedzieć - ale raczej nie to że "wygląda
    nowocześnie" ;-)

    Ja obstawiam że to była Tribeca.

    A jak tribeca, to pewnie 3.0. Chyba że nowy, to 3,6...

    Tyle że to automat, a dobrze traktowanym automatem rusza się wolniej.
    Zgodnie z zasadami trzeba zmarnować tę sekundę - półtorej zanim się
    wciśnie do dechy.

    Kiedyś tak sprawdzaliśmy ze szwagrem, lajtowo, on w civicu 1,8 140km,
    ja swoim 2,7 200kucy. On manual, ja automat, no i te 300 kilo więcej.

    Przy starcie mi odskoczył, a potem już go dochodziłem i wyprzedziłem, z
    dodatkowymi "skokami" kiedy on zmieniał bieg. Ale chyba trochę za
    wcześnie zmieniał, bo na dwójce by dociągnął do tej stówy, a zmieniał 2
    razy, pod koniec miał 3.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 46. Data: 2010-02-25 14:43:51
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kamil wrote:

    > Ponad setke na 2 w 6-biegowej skrzyni. Aha. ;)

    Teraz nie dam sobie ręki uciąć, bo nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się, że
    do 120km/h na 2 biegu dojdzie zanim go przy 6,5 tysiącach odetnie. Zaraz jadę do
    klienta to sprawdzę.

> [...]
    > 2.0 turbo. Kwadratowy dziadkowoz z 6s do setki swietnie temperuje
    > garniakow myslacych, ze maja szybkie mondeo. ;)

    To niestety prawda :( Powoli, powoli brakuje mocy i daje niestety popalić ten
    nieszczęsny przedni napęd. Przymierzam się do A5 3,2 w benzynie i napędem
    quattro.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 47. Data: 2010-02-25 15:19:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Teraz nie dam sobie ręki uciąć, bo nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi
    > się, że do 120km/h na 2 biegu dojdzie zanim go przy 6,5 tysiącach odetnie.
    > Zaraz jadę do klienta to sprawdzę.

    Nie udalo mi sie wygooglowac nigdzie dokladnych danych skrzyni, ale bylo by
    dziwne zeby na 2 ciagnal tak wysoko. Chyba ze 6 to ewidentny nadbieg.

    > To niestety prawda :( Powoli, powoli brakuje mocy i daje niestety popalić
    > ten nieszczęsny przedni napęd. Przymierzam się do A5 3,2 w benzynie i
    > napędem quattro.

    Mondziak to fajny cruiser na autostrady, ale to jednak ciezkie auto do
    ciagniecia przez tylko dwa kola.

    Na pocieszenie - mocy zawsze brakuje, czy masz 130 czy 310 pod maska. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-02-25 16:21:27
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2010-02-25 11:02, Massai wrote:

    > Męską ambicję? Wiesz, ja nie potrzebuję się dowartościowywać na drodze.
    > A już na pewno nie przejmę się jakimś śmigającym, ścigającym się.

    Masz racje, tylko ci z mikrofiutkami powiekszaja sobie niebezpieczna i
    brawurowa jazda, dodatkowo lamiac przepisy ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=c2nvAFOk7x0

    K.

  • 49. Data: 2010-02-25 17:10:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hm5dnm$hv5$1@news.onet.pl...
    > Po prostu skurwiel [...]

    Nie, obaj jesteście durni. To Ty go wkurwiłeś swoją
    niesprawnością i zamiast dać się wyprzecić i spuścić
    ogon pod siebie czy nawet przeprosić za bycie
    zakałą drogi na upierdliwym skrzyżowaniu to jeszcze
    się jak pajac przepychałeś i hardego zgrywałeś...

    Napraw sobie auto abyś nie był zakałą drogi!

    A następnym razem jak zablokujesz skrzyżowanie
    i ktoś Cię ominie to grzecznie POCZEKAJ NA SWOJĄ
    KOLEJ zamiast się wciskać i potem ścigać jak ćmok.

  • 50. Data: 2010-02-25 17:12:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie mozna uogolniac ale mieszkam w tej gminie, tam prowadze tez firme i wiem
    ze sporo tam buractwa sie znajdzie.
    na pocieszenie sobie mowie ze wszedzie statystycznie musi sie znalezc
    łajno:)
    sir*

    *ktoremy jeden koles w duzym autku - moze rav4 moze cos innego, wyjechal na
    czolowe bo wyprzedzalem skuterkiem sobie korek nikomu (poza nim) nie wadząc.