eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPowoli idzie w dobra strone! › Re: Powoli idzie w dobra strone!
  • X-Received: by 2002:a25:cc01:: with SMTP id l1mr8846605ybf.114.1602949370400; Sat, 17
    Oct 2020 08:42:50 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:cc01:: with SMTP id l1mr8846605ybf.114.1602949370400; Sat, 17
    Oct 2020 08:42:50 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
    !goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 17 Oct 2020 08:42:50 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1jyq6jl0xqjvx$.jyyeyhet8yfv.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.248.138.230;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 37.248.138.230
    References: <rm9b2c$e5b$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5626586638$20201015133943@squadack.com>
    <rm9ea8$glp$1$horizn@news.chmurka.net>
    <6664893787$20201015161328@squadack.com>
    <rmajc6$a2q$1$opajak@news.chmurka.net>
    <13l3yswn2moyd$.199b6q7s5589y$.dlg@40tude.net>
    <1nhw5p07n6st6$.dlg@myjk.org>
    <1jyq6jl0xqjvx$.jyyeyhet8yfv.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Powoli idzie w dobra strone!
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 17 Oct 2020 15:42:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 40
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686335
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 17 października 2020 o 17:27:47 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Dnia Sat, 17 Oct 2020 17:14:23 +0200, Myjk napisał(a):
    >
    > > Ale na sprawność składa się nie tylko sama elektroliza. Trzeba mieć wysoko
    > > oczyszczoną wodę, trzeba wodór zmagazynować, trzeba go przetransportować do
    > > stacji, a w końcu przetworzyć na energię. Ostatecznie sprawność auta
    > > napędzanego wodorem to jest żal na kółkach,
    > I tak przebija te marne 20% spaliniaków. No i mówisz tak jakkbyś nie
    > dostrzegał że ropę trzeba wydobyć, przetransportować, przerafinować i
    > też rozwieźć a tego do sprawności spalinowych jakoś nie wliczasz :) A
    > ropa najczęściej daleko a woda blisko.
    > >szczególnie jak to zestawić z
    > > ceną samochodów z ogniwem paliwowym na wodór.
    > A to jest inna bajka. Do kłopotów też bym dołączył zagrożenie wybuchem
    > czy pożarem, bo technologie dystrybucji i przechowywana wodoru są mocno
    > niedoskonałe i na dodatek kosztowne.
    > >Dlatego jeszcze długo FCEV
    > > nie zagości pod strzechami, i wodór przez lata będzie napędzać transport
    > > gabarytowy (tiroloty i autobusy, może kolej i statki) -- czyli wszędzie tam
    > > gdzie dystrybucja rozproszona nie będzie konieczna.
    > Dlatego przejściowo będziemy używać elektryków bo infrastruktura w
    > sporej części już jest a operowanie nią prostsze niż wodorową.
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    Nie będziemy używać elektryków w formie jaka się mało myślącym wydaje. Elektryki będą
    szły w kierunku miejskiego Ami a nie wypasionych samochodów klasy Tesli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: