eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego › Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
  • Data: 2010-02-26 16:52:02
    Temat: Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
    Od: Jerry <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ wi kszego od rozmiaru
    > buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie s prawie zerowe szanse, e czyta
    > grup .
    > Wobec tego to jest  NTG - od takich spraw jest pr gierz.

    Absolutnie nie. Może czytasz posty wybiórczo? Ja często spotykam tu
    zażalenia na kierowców, filmiki z dziwnych akcji na drodze, itd. Może
    znajdzie się Mściciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwości
    porysuje takiemu czy innemu ch...wi jego cenne autko, którym średnio
    sprawnie się porusza? A może przez przypadek właściciel tego
    "pinknego" wozidła przeczyta o sobie i pomyśli na drugi raz, albo
    chociaż kwiecistym językiem odpowie na posta, obnażając do reszty
    swoje buractwo?