  • Data: 2010-02-22 08:44:44
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:s3i2o5dpqu6vkvdkpgv4r304r3s7k7gs8m@4ax.com...

    > Jeden klawisz, nie mamy panskiego listu i co pan nam zrobi ? :-)

    Wysle ponownie poczta ZPO :)

    > A sa tacy ? czy mimo tego ze na wierszowke temat wydaje sie idealny ..
    > to czytelnicy nie sa zainteresowani ?

    Zawsze sie ktos taki znajdzie. Wyslac mailem do gazety z DW dla ZDM i kogos
    tam jeszcze i powinno
    sie ruszyc. Kiedys Cocacola zrobila promocje - mieli dawac telefon za zakup
    zgrzewki coli. Oczywiscie na miejscu okazywalo sie, ze trzeba podpisac umowe
    na 2 lata... Tabuny dzieciakow odchodzily zawiedzione z kwitkiem. Nie
    omieszkalem napisac do jednego dziennikarza, DW poszlo do CocaColi... Dnia
    nastepnego ukazal sie na ten temat artykul. Od wieczora w dniu w ktorym
    napisalem, telefony byly wydawane bez umowy... Wiec albo DW dalo efekt albo
    wiedzieli, ze ukaze sie na ten temat artykul.

    Czasami zmiany w kierowaniu ruchem maja glebszy sens ktorego nie znamy. W
    jednym miejscu likwiduja korki a w innym poteguja A byc moze ktos, kto to
    ustawia jest oderwany od rzeczywistosci... Ja w miescie bywam tylko
    wieczorami kiedy jade z zona do restauracji czy do kina i nie mam pojecia,
    ze Poznan jest zakorkowany. Czesciej w godzinach szczytu bywam w Berlinie
    niz Poznaniu...

    --
    Picasso