  • Data: 2010-02-22 10:30:37
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    Nie musisz.
    Wystarczy, iż wiesz, że masz ustępować tym po prawej.
    Logika dopowiada, że jak się nie zatrzymują przed sygnalizatorem to mają
    zielone.

    Czy skręcając w lewo na zielonym wiesz jakie światło pali się dla kierunku
    przeciwnego?
    Nie wiesz.
    A jakoś nie masz zazwyczaj problemów z ustąpieniem pierwszeństwa tym, którzy
    mają zielone.
    Tutaj jest identycznie.

    >Z przepisów nie wynika, żebym miał im ustepować

    Wynika.