  • Data: 2023-10-22 12:14:02
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/10/2023 00:19, Eneuel wrote:
    > : Nalepiej ethernet, zamiast zabawkowej wifi
    > Co złego w Wi-Fi?

    1) Upierdliwa konfiguracja, zazwyczaj przez apkę pisaną przez pijanych
    studentów, wymagająca kilkunastu minut wkurwiania się

    2) Zazwyczaj nie działa lub działa jak chce i nie wiadomo dlaczego

    3) Oszczędzają na wyświetlaczach, więc czesto nie wiadomo dlaczego nawet
    bardziej

    4) Z kilku modeli z wifi, jakie miałem, lub miałem okazję "naprawiać",
    wszystkie sprawiały problemy z bardzo szerokiego spektrum, których
    źródłem był debilizm programistów embedded, projektowanie przez
    księgowych i religijne "im mniej przycisków tym prościej".

    5) Drukarkę z ethernet podpinasz pod kabel i już. Te lepsze ładnie
    wyjaśnią jaki mają adres, na wyswietlaczu, co i tak jest zbędne, bo
    znadzie się zazwyczaj sama, w sieci, we współczesnych OSach.

    6) Wifi to wstecznictwo wygody. Chyba że chcesz
    a) co godzinę drukować w innym pomieszczeniu
    b) codziennie drukujesz "fotki z buziaczkiem" z telefonu i nie masz
    komputera