  • Data: 2023-10-24 02:59:18
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23 paź 2023 o 09:11, heby pisze:

    > Jeśli projektują urządzenia poprzez wycinanie istotnych elementów w celu
    > oszczędności $0.5. Na przykład dodatkowych przycisków.

    [muszę bronić swoich!]

    W zegarku mam przycisk -- wolałbym go nie mieć i budzić ów
    zegarek stuknięciem w e_kran. Zegarek mogę tak zbudzić,
    ale tylko przez sekundę (czy dwie) po zgaśnięciu. Później
    muszę wcisnąć sprzętowy przycisk, gdy chcę zbudzić -- lub
    wysłać ze smartfonu jakieś powiadomienie na zegarek bądź
    włączyć telefonem jakiś trening na zegarku... Mogę też
    zbudzić zegarek ładowaniem -- ale to inne zbudzenie. ;)

    Czułbym się lepiej -- bez tego przycisku...
    (zaczepia się, ma swoją mechaniczną żywotność...)

    > Brak pojmowania zaganień inżynieryjnych, na które mają bezpośredni wpływ.

    > "Księgowi" to tylko przenośnia. Chodzi o zarząd, który nie widzi
    > przycisków tylko oszczędności tylko tabelki w excelu, konwertujące
    > się po stronie użytkownika w frustrację.

    Wolałbym całą instalację przenieść z drukarki do PeCeta.
    Takoż z obsługą drukarki czy skanera. Sprzętowym przyciskom
    pozostawiłbym jedynie bezkomputerową obsługę kopiarki. (gdy
    drukarko-skaner pracuje autonomicznie -- bez komputera)

    Na razie jednostronnie mogę drukować bezprzyciskowo, natomiast
    dwustronne wymaga przyciśnięcia OK po przewróceniu kartki.
    (być może dałoby się i tutaj ominąć sprzętowy przycisk)

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s