  • Data: 2010-08-04 12:08:37
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.08.2010 Jan <j...@w...pl> napisał/a:

    > Nadinterpretacja, kolego. Potraktuj moją wypowiedź dosłownie.
    > I nic więcej. Nie przeszkadza mi ktoś, kto mnie wyprzedza.
    > Przeszkadza mi ktoś, kto mnie zaskakuje lekceważeniem
    > przepisów. Ja jestem typowy, chcę mieć spokój i cało
    > dojechać do celu. Cało - i cieleśnie, i karoseryjnie.
    > A na dodatek chcę być w porządku wobec innych. Ale
    > niektórzy mają mnie w d. Jak również wszystkich innych
    > na drodze. Zajeżdżają drogę bez kierunkowskazów, zmieniają
    > zamiary (np. kierunek jazdy) co kilkadziesiąt metrów
    > i nie sygnalizują mi tego, choć prawo im to nakazuje.
> [...]

    Niestety, jeśli chcesz mieć spokój to kup bilet, wynajmij kierowcę.
    Niestety dla Ciebie, automatów prędko też nie będzie. Na razie skup
    się więc może na możliwie bezpiecznym prowadzeniu pojazdu, oraz
    obserwacji tego co na drodze i w okolicach. Mniej Cię będzie
    zaskakiwać. A zanim zaczniesz oceniać innych zwróć najpierw uwagę na to
    jak sam jeździsz, czy aby nie łamiesz przypadkiem jakichś przepisów,
    czy nie męczysz i uprzykrzasz innym.

    --
    kakmaratgmaildotcom