    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Procesor za -10 złotych. :)
    Date: Wed, 28 Apr 2021 18:29:16 +0200
    <s65okt$7bu$1@dont-email.me> <s65u5t$39lp8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s66ap1$vei$1@dont-email.me> <s66ug0$3b1c3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s66vel$oll$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s67gvs$fon$1@dont-email.me> <12ym0nliq00p.exty48pobju9$.dlg@40tude.net>
    <s68jvc$6vi$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s691a4$bnp$1@dont-email.me>
    <18m9907b15sr8$.1qrrwyssrbblk$.dlg@40tude.net>
    <s698ph$570$1@dont-email.me>
    <1i5l6bsnqvqwp.1uszly5dxekjp$.dlg@40tude.net>
    <s69nh1$okg$1@dont-email.me> <1zkgpt026jfn$.17e8mxfdqug72.dlg@40tude.net>

    On 28/04/2021 16:28, J.F wrote:
    > Ale tu nie chodzi o skansen. Boeing, Airbus, Ariane, Space X, czy
    > nawet wposlczesny samochod osobowy ... kto stworzyl elektronike ?

    Nie brodacze od 8051 którym 40 lat przeleciało za oknem. Wbrew pozorom w
    lotnictwie poziom pewności co czym i jak developujesz/testujesz wynika z
    procedur. Nie ze średniowiecznych poglądów Henia, co zatrzymał się w
    NortonCommanderze i Keilu. Te procedury, to często coś podlegające audytom.

    > No wiesz - w plikach binarnych to prawie nie ma sensu.
    > A w tekstowych ... mozna sobie radzic inaczej.

    Mówisz o kontroli wersji? A i owszem:
    1) można zgrywać na pendrive
    2) można zgrywać na NAS
    3) można wysyłać mailem

    Tylko że od kilkudziesięciu lat doskonale wiemy że to wszystko g...
    Natomiast jest ciągle duża grupa ludzi, którzy najzwyczajniej nie
    pojmują zalet (nie rozumiejąc ich) i wymyślają kwadratowe koła. Często
    to postawy czysto ideologiczne (myślmy zawsze tak robili/w poprzedniej
    firmie tak robiliśmy/ja jestem najmądrzejszy i tak wymyśliłem/not
    invented here).

    I o ile w przypadku małego skansenu z kilkoma Heńkami to nie dziwi, to
    jak mówie że tutaj jest cała branża EDA która najzwyczajneij ignoruje
    zdobycze informatyki na poziomie inżynieri (o)programowania, a wyjątki
    są raczej glitchami. I nie, nie mają powodów, poza
    tradycją/ignorancją/"nikt tak nie robi". To problem czysto białkowy, EDA
    ma ogromną bezwładność na pojmowanie zmian organizacji pracy, zupełnie
    przeciwnie jak zwykli programiści. Mozliwe że to wynika z faktu że
    programistó w EDA jak na lekarstwo, choć robią głównie programowanie.