    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Procesor za -10 złotych. :)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <s67gvs$fon$1@dont-email.me> <12ym0nliq00p.exty48pobju9$.dlg@40tude.net>
    <s68jvc$6vi$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s691a4$bnp$1@dont-email.me>
    <18m9907b15sr8$.1qrrwyssrbblk$.dlg@40tude.net>
    <s698ph$570$1@dont-email.me>
    <1i5l6bsnqvqwp.1uszly5dxekjp$.dlg@40tude.net>
    <s69nh1$okg$1@dont-email.me> <1zkgpt026jfn$.17e8mxfdqug72.dlg@40tude.net>
    <s6c2gv$vgv$1@dont-email.me> <l...@4...net>
    <s6f13d$ll8$1@dont-email.me> <1lgrkbwq5muas$.x57o4xo1jifo.dlg@40tude.net>
    <s6gg0g$8p0$1@dont-email.me> <1t0iimrednndm$.4ur9e9qyn7rm.dlg@40tude.net>
    <s6gibo$pe6$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 30 Apr 2021 11:50:26 +0200

    On Fri, 30 Apr 2021 11:24:05 +0200, heby wrote:
    > Tak.

    > Tak.

    Hm ...

    > Na 8051 nie ma "C". jest jakaś proteza ogarniająca dziwaczne tryby
    > adresowania i udajaca że z C ma coś wspólnego podobną składnią. Skrajnie
    > utrudnia to testowanie kodu i praktycznie przekreśla przenośność.

    OK, ale w Boeingu jest jakis lepszy procesor, to moze i C jest
    normalne.

    A moze tez harwardzki, i kod z 51 sie przydaje :-)

    > Jak by taka zależności RAM<->ogarnianie była prawdziwa...

    Latwiej zapanowac nad malym programem.

    > Na końcu jest kontrola jakości. Jesli jest zrobiona na odpiernicz się
    > albo wcale, to programiści mają wypływ na jakość.

    Owszem, ale potem przychodzi deadline, kontrola mowi "tego nie mozemy
    wypuscic" a szef mowi "musimy" :-)

    Poza tym jak programista sie skupi na kontroli, to moze tak napisac
    program, ze testy przejdzie ...

    > Ciekawostka: przykładowo syntezer Xilinxa nie obsługuje command line.
    > Trzeba mu dostarczyć plik który interpretuje. Na dzień dobry wybija to
    > zęby pisząc makefile.

    IMO - i tak jest niezle, ze przewiduje taki plik,

    > Bo make nie służy do robienia prototypów. Przypuszczalnie Photoshp też
    > nie ma wsparcia dla make.

    A potem masz zadanie "redakcja nie chce png tylko jpg. Jak przerobic
    setke zdjec z png na jpg" :-)

    J.