  • Data: 2021-01-05 16:49:24
    Temat: Re: Program do PCB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/01/2021 13:39, Krzysztof Gajdemski wrote:
    > U mnie, na Linuksie

    Warto wspomnieć o nieco ciemniejszej stronie: wersja dostarczana z
    Ubuntu (bodaj 18.04) miała feler taki że niepoprawnie odrysowywała ekran.

    Bug jak co dzień.

    Ale najlepsze było gdzie indziej: NIE poprawią go. Bo nie. Ale możesz
    sobie wrzucić patcha i skompilować, jak bardzo chcesz, to tylko
    kilkanaście zaklęć w konsoli.

    Teraz to dośc ekstremalny przykład, ale na przestrzeni kilku lat KiCad
    mocno mnie zniechęcił. Wstaje z błedem, release ma bład w biblitece.
    Otwarcie bibliteki zamyka program. Plik zapisuje się z rozmiarem 0.
    Freeze po kliknięciu w opcje w GUI. Artefakty w board view. Itd itp.

    Mają (a może mieli) bardzo kiepską kontrolę jakosci. Z tego powodu
    używałem Eagle, któy był ch...wy, ale stabilny.

    Licze na to że jest lepiej, bo zamierzam w końcu Eagle porzucić ...