    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przejście. "pogania i ryje klaksonem".
    Date: Wed, 23 Oct 2019 20:19:40 +0200

    W dniu 23-10-2019 o 17:08, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wlekę się tylko wyprzedzam 80 km/h, tych co jadą prawym pasem
    > 60 km/h, bo tyle jest dozwolone

    80 czy 60?
    Bo jeśli 80, to już 80 na lewym pasie to nawet nie jest wleczenie, to
    coś jeszcze gorszego, bo takich znaków nie stawia się na byle drodze -
    obstawiam standard ekspresówki w granicach miasta...

    > i nie ma obowiązku zjeżdżania
    > na prawy pas podczas wyprzedzania.

    Każda melepeta wlokąca się lewym kilometrami takie głupoty nawija.

    Powolna jazda lewym pasem na drodze dwupasmowej to nie jest wyprzedzanie
    (nawet jeśli faktycznie ktoś prawym w danej chwili jedzie wolniej),
    tylko blokowanie ruchu.
    Jak nie umiesz gazu nacisnąć, albo masz jakieś psychiczne blokady, to
    jedź sobie prawym, albo autobusem.